اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

آمادگی پلیس به‌منظور آموزش ویژه کارکنان حراست بانک‌ها

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر آمادگی دارد کارکنان حراست بانک‌ها را تحت آموزش‌های ویژه حمل و نگهداری پول قرار دهد.

آمادگی پلیس به‌منظور آموزش ویژه کارکنان حراست بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حیدر عباس‌زاده ظهر امروز در دیدار با مدیران بانک کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: امروزه اقتصاد نقش بسیار مهمی در زندگی مردم دارد و امنیت اقتصادی می‌تواند امنیت اجتماعی و روانی را تقویت و توسعه دهد.

وی از امنیت به‌عنوان مؤلفه‌ای چند وجهی نام برد که برای رسیدن به آن همه دستگاه‌ها، سازمان‌ها و خصوصا خود مردم نقش مهمی دارند.

عباس‌زاده با بیان اینکه برای رسیدن به امنیت پایدار باید ضمن شناسایی و ریشه‌کن کردن اساس و پایه‌های ناامنی بر اصل مهم آموزش و آگاهسازی نیز تاکید شود اظهار داشت: فرماندهی انتظامی استان بوشهر آمادگی دارد کارکنان بخش‌های مختلف اقتصادی خصوصا بانک‌ها و کارکنان حراست و ماموران حمل و نقل وجوه نقد را تحت آموزش‌های ویژه حمل و نگهداری پول، تیراندازی، مقابله با شرایط بحرانی و.. قرار دهد.

حسین‌پناه مدیر حراست بانک کشاورزی استان بوشهر تعامل مجموعه انتظامی استان با این بانک را بسیار خوب عنوان کرد و گفت: حضور هوشمندانه و قدرتمند نیروی انتظامی استان سبب شده مجموعه مدیریت و کارکنان بانک کشاورزی با خیال آسوده به خدمات اقتصادی خود بپردازند.

گفتنی است در این نشست آقایان سعیدی معاون طرح و برنامه بانک کشاورزی و کمال شنبدی مدیر حراست فیزیکی بانک کشاورزی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول