اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت دارویی بهبهان شیمی گلستان:

آهنگ کند پیشرفت صنعتی گلستان در عدم همکاری بانک‎هاست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت دارویی بهبهان شیمی گلستان گفت: عدم همکاری بانک‎ها با بخش صنعت و صنعتگران باعث شده تا آهنگ پیشرفت صنعتی در گلستان کند شود.

آهنگ کند پیشرفت صنعتی گلستان در عدم همکاری بانک‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مهدی شاهمرادی بعد از ظهر امروز در نشست فعالان اقتصادی، مدیران عامل بانک‎ها و کمیته حمایت قضایی از سرمایه‎گذاری که با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شرکت شهرک‎های صنعتی آق‎قلا برگزار شد اظهار داشت: شکاف بین صنعت و قوه‎های تامین مالی مهم‌ترین دلیل عدم دستیابی تولید به جایگاه ویژه خود است.

وی تصریح کرد: گلستان دارای ظرفیت‎های بسیاری در بخش‎های مختلف است ولی متاسفانه در طول 15 سال گذشته نتوانسته آنطور که مدنظر سیاست‎گذاران بخش صنعت استان است را برآورده کند تا صنعت را در استان توسعه داده و به رتبه‎های خوب کشوری در این زمینه برسیم.

مدیرعامل شرکت دارویی بهبهان شیمی گلستان یادآور شد: این اطمینان وجود دارد که هر کدام از صنعتگران استان با کوچک‎ترین حمایت مختصر بتوانند کسب و کار خود را به چند‌ برابر افزایش دهند.

شاه‎مرادی با بیان اینکه شرکت دانش‎بنیان یک شرکت صادرات محور است ابراز داشت: این شرکت می‎تواند تا یک‎هزار شغل در استان ایجاد کند اما متاسفانه عدم حمایت از این بخش مانع از رشد و توسعه می‎شود.

وی با ابراز تاسف از اینکه صنعت ما بر پایه تولیدمحوری است اذعان کرد: امروز این نوع دیدگاه نمی‎تواند پاسخگوی نیاز بازار باشد لذا باید توانایی صنعت در توسعه بازارهای داخلی و بین‎المللی را افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت دارویی بهبهان شیمی گلستان در خصوص مشکلات صنعتگران استان افزود: امروز صنعتگران به دلیل مشکلاتی چون؛ تورم، ارز، صادرات و واردات مواد اولیه تحت فشار سنگینی قرار دارند و باید شرایط جدید مالیاتی، ارزش افزوده و بیمه نگاه ویژه‎ای شود لذا بدون حمایت واقعی نمی‎توان به رشد و توسعه در بخش صنعت دست یافت.

شاهمرادی تاکید کرد: در شرایط شدید انقباض مالی چگونه می‎توان انتظار داشت توسعه صنعتی را شاهد باشیم.

وی در پایان از سیستم‎های نظارتی خواست تا با درک مشکلات این بخش، مسائل و چالش‎های موجود را برطرف کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول