اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

برخی بانک‌های خصوصی به صورت علنی نزول‌خوری می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بانک‌های خصوصی و مؤسسات مالی با 40 درصد بهره‌ به صورت علنی نزول‌خوری می‌کنند.

برخی بانک‌های خصوصی به صورت علنی نزول‌خوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، موئد حسینی‌صدر پیش از ظهر امروز در همایش کاربردی معدن و صنایع معدنی که در اتاق بازرگانی آذربایجان‌غربی با حضور فعالان این عرصه و مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: سیستم بانکی کشور معیوب و مریض است، به ویژه در بانک‌های خصوصی و مؤسسات مالی این امر به وضوح دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه بانک‌های خصوصی بهره 40 درصدی می‌گیرند، تصریح کرد: این امر نزول‌خوری آشکار است.

صدر با بیان اینکه بهره‌ای که در قبال وام توسط مؤسسات خصوصی اخذ می‌شود حرام است، افزود: در حال حاضر بانک‌های دولتی نیز این مسیر را طی می‌کنند.

وی عدم توجه به قوانین و ناهماهنگی بانک مرکزی توسط بانک‌های دولتی، این امر را از آفت‌های بخش معدن برشمرد و خاطرنشان کرد: لازم است تا بانک‌ها نسبت به چگونگی تعاملشان با مردم دقت بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به مشکلات بخش معدن استان، نبود راه مناسب و زیرساخت‌های لازم در این زمینه را از مهم‌ترین مشکلات بخش معدن استان برشمرد و گفت: پایین بودن راندمان، قوانین دست و پا‌گیر، کمبود سرمایه و تکنولوژی فرسوده از دیگر مشکلات این حوزه در استان آذربایجان‌غربی به شمار می‌روند.

صدر با تاکید بر ارائه تسهیلات به فعالان این حوزه، اظهار داشت: تسهیلات باید طوری واگذار شود که فعالان عرصه بخش معدن پس از دریافت وام دچار مشکلات متعدد و جدید نشوند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول