اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کنگاو در مجلس:

اجلاس نماز نیاز به پیگیری مستمر دارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کنگاو در مجلس شورای اسلامی گفت‌: نباید تصور کنیم که اجلاس نماز به همه نیازمندی‌ها پاسخ داده است بلکه نیاز به پیگیری مستمر دارد.

اجلاس نماز نیاز به پیگیری مستمر دارد

حجت‌الا‌سلام وحید احمدی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز که هم‌اکنون در تالار انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است اظهار کرد: نماز به عنوان یک عمل سازنده اثر آن در همه شئون زندگی پیدا است و یک ضرورت انکار‌ناپذیر ‌است.

احمدی ادامه داد: آثار این نشست باید آثار دائمی باشد و در تمام بخش‌ها‌ی جامعه اثر بگذارد و در اعمال و رفتار انسان اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها یک وسیله است و هدف نیست گفت: باید این وسیله در تمام جامعه توسعه پیدا کند تا شاهد شکو‌فایی هر چه بیشتر مفاهیم قرآنی در سطوح مختلف جامعه باشیم.

نماینده مردم کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این اجلاس که با همت مسئو‌لان و مردم کرمانشاه برگزار شده است، نباید تصور کنیم که به همه نیازمندی‌ها پاسخ داده است بلکه نیاز به پیگیری مستمر دارد.

وی افزود: اگر توجه به نماز اول وقت با شنیدن صدای اذان در جامعه برقرار شود، جامعه ما به سعادت خواهد رسید‌.

احمدی بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز را از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه دانست و گفت: این اجلاس برای همه سطوح و بخش‌های جامعه مفید خواهد بود و حکومت اسلامی این وظیفه را به‌خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول