اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره:

طلافروشی‌های فاقد سیستم امنیتی پلمب می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی خرم‌دره گفت: مغازه‌های طلافروشی فاقد سیستم امنیتی پلمب می‌شوند.

طلافروشی‌های فاقد سیستم امنیتی پلمب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مظاهر ریاسوند صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به مسائل مجتمع بهاران خرم‌دره، اظهار داشت: در این مجتمع و به ویژه تالار آن مسائلی وجود دارد که باید در دستور کار قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه همکاری لازم در بحث سرقت صورت نمی‌گیرد، گفت: استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی از سوی برخی افراد به کار برده نشده و همین امر موجب برخی سرقت‌ها می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره افزود: در بحث اصناف و در صنف طلافروشان برخی افراد نسبت به تجهیز مغازه به سیستم‌ امنیتی و حفاظتی اقدام نکرده و تمکین نمی‌کنند که از این پس با قاطعیت این مغازه‌ها را پلمب می‌کنیم.

وی با اشاره به 76 مورد بازدید از مراکز پذیرایی و اقامتی ماموران نیروی انتظامی در ماه رمضان تصریح کرد: 284 مورد سرکشی صنفی و همچنین صدور 9 مجوز را در این ماه داشتیم.

ریاسوند با بیان اینکه در ماه رمضان 32 نفر را به دلیل روزه‌خواری دستگیر کردیم، گفت: شش نفر به مراکز قضایی معرفی شده و 137 مورد نیز تذکرهای لسانی داشتیم.

وی با بیان اینکه 52 مورد تذکر در مورد حرمت ماه رمضان صورت گرفت، عنوان داشت: 90 دستگاه گیرنده ماهواره نیز جمع‌آوری شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره افزود: ساماندهی 9 مرکز ارائه آش و حلیم، ساماندهی چهار مورد از آرایشگری‌های زنانه و همچنین ساماندهی ویدئو کلوپ‌ها و جمع‌آوری 11 حلقه سی‌دی مستهجن از دیگر اقدام‌های صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره در ماه جاری گفت: تاکنون با 14 مورد از متصدیان فروش لوازم آرایشی برخورد شده است.

ریاسوند افزود: در ماه جاری تاکنون از 29 مورد از سفره‌خانه‌ها بازدید صورت گرفته و در دو مورد نیز با صنوف آلاینده صوتی برخورد شده است.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول