اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جاده‏های شرق استان تهران

دوربین پلیس 708 متخلف با سرعت غیرمجاز را شکار کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران از ثبت‏ سرعت غیرمجاز 708 راننده خاطی در محورهای مواصلاتی منتهی به نوار شمالی کشور در شرق استان تهران خبر داد.

دوربین پلیس 708 متخلف با سرعت غیرمجاز را شکار کرد

مهران کرانیان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: از چندی پیش با مساعدت مسئولان پلیس راه استان تهران و کشور چند سامانه دوربین ثبت‏ تخلف در محورهای شرق استان تهران نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان نصب و راه‏اندازی دوربین‏های ثبت‏سرعت در محورهای هراز، دماوند فیروزکوه و فیروزکوه قائم‏شهر نظارت بر این مسیرهای مواصلاتی دقیق‏تر شده است.

کرانیان اضافه کرد: علاوه بر دوربین‏های ثبت تخلفات رانندگی ثابت، چند دوربین سیار نیز کنترل بهتر بر جاده‏های شرق استان تهران را محقق کرده‌اند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به افزایش تردد در هفته‏های اخیر در محورهای این نواحی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پایتخت به دلیل برگزاری نشست سران اجلاس غیرمتعهدها در تعطیلات پنج‌روزه به‏ سر می‏برد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این، پس از پایان ماه مبارک رمضان و اعلام عید سعید فطر به نوعی دور دوم سفرهای تابستانی مردم به نواحی خوش آب و هوای شمالی کشور کلید خورد.

کرانیان اضافه کرد: با توجه به این دو عامل اساسی، محورهای شرق استان تهران با ازدحام خودرو و بار ترافیکی مواجه شد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: با در نظر گرفتن این مهم، مسائل نظارتی می‏تواند بیش از پیش در کاهش سوانح رانندگی موثر باشد.

وی ادامه داد: در همین راستا و با نظارت‏های مستمر پلیس راه شرق استان تهران از طریق سامانه‏های ثبت‏ تخلف ثابت و سیار نزدیک به چند هزار کنترل بر خودروهای عبوری صورت گرفت.

کرانیان اضافه کرد: از میان این تعداد نظارت صورت گرفته در روزهای سه‏شنبه و چهارشنبه گذشته، 708 راننده‏ای از حدود سرعت‏های مجاز در مقاطع مختلف جاده عدول کرده و به نوعی تخلفی حادثه‏ساز را مرتکب شده‏اند، جریمه شدند.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول