اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان خبر داد

انهدام باند 7 نفره سرقت خودرو/ دستگیری سارقان طلافروشی در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان هرمزگان از دستگیری اعضای باند شش نفره سارقان طلافروشی و انهدام باند هفت نفره سارقان خودرو در بندرعباس طی روزهای گذشته خبر داد.

انهدام باند 7 نفره سرقت خودرو/ دستگیری سارقان طلافروشی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندعباس، سرهنگ اصغر قطب‌زاده سه‌شنبه شب در نشست تشریح عملکرد حوزه تخصصی تحت فرماندهی خود با اعلام خبر دستگیری اعضای باند هفت نفره سارقان در این شهرستان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو وانت و متواری شدن سارقان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی استان دست به کار شدند و موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه‌روزی و استفاده از شگردها و فنون خاص پلیسی و تجزیه و تحلیل شواهد و قرائن و همکاری خوب مردمی اعضای باند سارقان خودرو شامل دو نفر سارق و پنج نفر مالخر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

قطب‌زاده اضافه کرد: در این رابطه هفت دستگاه خودرو مسروقه که توسط سارقان به فروش رفته بود کشف و ضبط و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان در این راستا توصیه کرد: وسایل‌ نقلیه خودرویی را باید حتماً به تجهیزات ایمنی و بازدارنده از سرقت از قبیل قفل فرمان، پدال و آژیر خطر مجهز کرد.

وی افزود: به هنگام پارک خودرو باید از بالا بودن شیشه‌های اتومبیل و بسته بودن صندوق عقب اطمینان حاصل شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: هم‌چنین در پی وقوع یک فقره سرقت در یکی از مجتمع‌های تجاری بندرعباس و به سرقت رفتن مقادیری طلا از یک باب مغازه طلافروشی توسط سارقان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بهره‌گیری از شیوه‌های خاص پلیسی و بررسی صحنه جرم و اطلاعات ارائه شده توسط مال‌باخته یکی از سارقان که با طرح دوستی مبادرت به سرقت کلید مغازه و سپس سرقت طلا کرده بود را شناسایی و در یک اقدام پلیسی دستگیر و تحت بازجویی فنی قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان در ادامه یادآور شد: با اعتراف متهم دستگیر شده هویت سه نفر از هم‌دستان وی در یکی از شهرستان‌های خارج استان مشخص و با همکاری مشترک پلیس آگاهی آن شهرستان متهمان به همراه مقادیری طلا دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال داده شدند.

قطب‌زاده ادامه داد: در همین رابطه طی عملیات دیگر دو نفر از اعضای باند شش نفره در شهرستان بندرعباس به همراه طلاهای مسروقه شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول