اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خبر داد

بکارگیری دوربین تشخیص خطوط فشار قوی برق در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل توزیع برق غرب مازندران از استفاده از دوربین تشخیص کرونا برای نخستین بار در شرکت توزیع برق غرب مازندران خبر داد.

بکارگیری دوربین تشخیص خطوط فشار قوی برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران، مصطفی سالار افزود: این شرکت به عنوان یکی از نخستین شرکت‌های توزیع کشور نسبت به استفاده از دوربین تشخیص کرونا خطوط فشار قوی در سطح شبکه‌های توزیع اقدام کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به قطعی‌های برق ناشی از اشکال در مقره که عمدتاً به دلیل فراوانی و تنوع در انواع آن، امکان تعویض تمامی آنها وجود ندارد، به عنوان پایلوت و در فرعی‌های شناخته شده به مدت سه شبانه‌روز از این وسیله استفاده شد.

سالار ادامه داد: کرونا یکی از پدیده‌هایی است که در ارتباط با تجهیزات برق‌دار به ویژه تجهیزات خطوط فشار قوی همواره در حال تشکیل است و باعث جرقه زدن و اتصال کوتاه و در نهایت معیوب کردن تجهیزات می‌شود.

* طرح تامین سوخت و خرید برق مولدهای دیزلی مشترکان اجرا شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران با اشاره به استفاده از تولیدات پراکنده برق در ساعات اوج مصرف و کاهش بار شبکه اظهار داشت: به این منظور و در راستای تامین برق پایدار مصرف‌کنندگان طرح تامین سوخت و خرید برق مولدهای دیزلی مشترکان در منطقه غرب مازندران اجرا شد.

وی تصریح کرد: برابر این طرح شرکت توزیع برق غرب مازندران برای مشترکان دارای دیزل ژنراتور که آمادگی همکاری خود را از پیش اعلام کردند با نصب لوازم اندازه‌گیری نسبت به سنجش و خریداری آن بخش از انرژی که به جای استفاده از شبکه در ساعت پیک از دیزل ژنراتور خود استفاده کردند، اقدام می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران خاطرنشان کرد: در این راستا پنج مشترک صنعتی دارای مولد دیزلی با امضای قرارداد نسبت به همکاری در این زمینه اقدام کرده‌اند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول