اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل:

17 سایت دوربین نظارتی برای کنترل راه‌های استان اردبیل راه‌اندازی شد‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: ‌17 سایت دوربین نظارتی برای کنترل راه‌های استان اردبیل راه‌اندازی شد‌.

17 سایت دوربین نظارتی برای کنترل راه‌های استان اردبیل راه‌اندازی شد‌

عبدالحسین علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ‌همزمان با هفته دولت فاز دوم سیستم حمل‌ و نقل هوشمند استان شامل 17 سایت دوربین نظارتی تصویری و شش دستگاه تردد شمار در محورهای بیله‌سوار، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و نمین راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: سه دستگاه دوربین ثبت تخلفات و پلاک‌خوان نیز در محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر اجرا شده که بابت اجرای این پروژه‌ها 115 میلیون تومان هزینه صرف شده است که 7 هزار و 740 میلیون ریال آن از محل اعتبارات استانی بوده است.

وی یادآور شد: 640 میلیون ریال از این اعتبارات به شکل ملی تامین شده است که در فاز اول نیز 17 سایت دوربین نظارتی با محوریت مرکز مدیریت کنترل راه‌های استان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل گفت: امسال 670 میلیون تومان بابت پشتیبانی و توسعه این سیستم از محل اعتبارات ملی هزینه خواهیم کرد و سعی می‌کنیم سیستم‌های جدید، دوربین‌های نظارتی و تابلوهای متغیر با سیستم‌های هواشناسی جاده‌ای راه‌اندازی شود تا اطلاعات مورد نظر پایش و در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار گیرد.

علی‌اکبری تاکید کرد: با بهره‌گیری از این سیستم ما در نقاط حساس،‌ گردنه‌ها، تونل‌ها و سازمان‌های امدادرسان، هلال‌احمر و پلیس راه از اطلاعات ارائه شده استفاده خواهند کرد تا پیشگیری‌های لازم را در محورها و جاده‌های استان داشته باشند.

این مسئول بیان داشت:‌ همچنین از محل استودیوی خبری به صورت آنلاین ارتباط با مرکز و همچنین ارتباط با مرکز صدا و سیمای استان برقرار می‌شود تا مردم از آخرین وضعیت جاده‌ها اطلاع کسب کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل ادامه داد: راه‌اندازی سیستم‌های نظارت تصویری در هر مورد 3 الی 4 ماه زمان کار برده و هر پروژه با هزینه 7 میلیون تومان با همکاری نزدیک شرکت‌های مخابراتی راه‌اندازی شده است.

علی‌اکبری در پایان سخنان خود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: از طریق این سیستم به صورت 24 ساعته اطلاعات دریافت و تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در نقاط برف‌گیر و خدمات‌رسان حاضر شده و اقدامات پیشگیرانه خود را نیز انجام می‌دهند.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول