اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

سرکرده باند سارقان طلافروشی‌های اصفهان به آخر خط رسید

خبرگزاری فارس: با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان سرکرده و آخرین بازمانده یک باند سرقت از طلافروشی‌ها که در سال 89 منهدم شده بود روز گذشته طی عملیاتی ویژه در یکی از استان‌های هم‌جوار دستگیر شد.

سرکرده باند سارقان طلافروشی‌های اصفهان به آخر خط رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین حسین‌زاده با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت از طلافروشی‌ها در تعدادی از شهرستان‌های استان اصفهان در سال 89 موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: اعضای این باند مغازه‌های طلافروشی در شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، لنجان، مبارکه و چند شهر دیگر استان و استان‌های هم‌جوار در ساعات پایانی شب با سوراخ کردن سقف مغازه‌ها و عبور از سیستم‌های امنیتی و نفوذ به گاو صندوق این مغازه‌ها با استفاده از ابزارهای به روز و حرفه‌ای به صورت ماهرانه‌ای نقشه سرقت خود را عملی می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات وسیعی در این زمینه انجام گرفت و تیم‌های ویژه‌ای مسئول رسیدگی به این پرونده شدند تا اینکه سرانجام در دی‌ماه سال 1389 پنج نفر از اعضای باند پس از هفتمین سرقت خود در اصفهان طی عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این عملیات منجر به کشف مقادیر زیادی از اموال مسروقه و توقیف چند دستگاه خودروی گران قیمت از متهمان شد اما سرکرده این باند موفق شد خود را از دید مأموران مخفی نگه‌داشته و متواری شود.

حسین‌زاده اضافه کرد: کارآگاهان ورزیده اداره مبارزه با سرقت‌های به عنف پلیس آگاهی پس از شناسایی مخفیگاه متهم با هماهنگی مقام قضایی و با طرح و نقشه‌ای حساب شده روز گذشته به مخفیگاه اعزام و با محاصره محل متهم را در عین ناباوری دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با قرار صادره روانه زندان شد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول