اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

معرفی 20 واحد متخلف طلا، جواهر و 72 برنج‌فروشی به تعزیرات حکومتی

خبرگزاری فارس: معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح نظارتی ویژه بازار برنج در استان و معرفی 20 واحد متخلف طلا، جواهر و 72 برنج‌فروشی به تعزیرات حکومتی خبر داد.

معرفی 20 واحد متخلف طلا، جواهر و 72 برنج‌فروشی به تعزیرات حکومتی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی، اسماعیل عطاپور گفت: در راستای حمایت از مصرف‌کنندگان و جلوگیری از هر نوع اجحاف و سوءاستفاده، از ابتدای سال‌جاری بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان اقدام به اجرای طرح نظارتی ویژه بازار برنج در قالب بازرسی‌های نوبه‌ای و موردی کرده است.

وی اظهار کرد: در این مدت با انجام بیش از 3 هزار و 600 مورد بازرسی از بنکداران و خرده‌فروشان برنج و نیز رصد وضعیت انبارها، برای 72 واحد متخلف نیز تشکیل پرونده شده است.

عطاپور افزود: بیشترین تخلف کشف شده در این خصوص گرانفروشی و عدم نصب قیمت بوده است.

معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه از برخورد با تخلفات بازار طلا و جواهر در استان خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته ضمن بازدید و بازرسی از حدود 100 واحد صنفی و 20 واحد تولیدی طلا و جواهر، پنج پرونده تخلفاتی با عناوین عرضه و فروش طلای قاچاق و نیز گرانفروشی، به ارزش بیش از 50 میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

عطاپور ادامه داد: برابر مصوبات و دستورالعمل‌های اعلامی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرگونه خرید و فروش طلای خارجی قاچاق ممنوع بوده و بازرسان این معاونت با متخلفان برابر مقررات برخورد خواهند کرد.

وی افزود: ستاد خبری این سازمان به شماره تماس 124 آماده دریافت و رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی در خصوص تخلفات احتمالی از جمله گرانفروشی، تقلب در کسب و عرضه کالای قاچاق و ... است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول