اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه خبر داد

دستگیری سارق دوربین‏های عکاسی حرفه‏ای در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه از شناسایی و دستگیری سارق دوربین‏های عکاسی حرفه‏ای به ارزش 150 میلیون ریال خبر داد.

دستگیری سارق دوربین‏های عکاسی حرفه‏ای در فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علی‏رضا واحدی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در پی وقوع یک فقره سرقت لوازم داخل خودرو بلافاصله جهت دستگیری سارق وارد عمل شدند.

واحدی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی‌‌های انجام شده و سرنخ های به دست آمده، به فردی به هویت "علیرضا - ب" مظنون و نامبرده را طی یک عملیات غافلگیرانه حین فروش دوربین‌های عکاسی مسروقه به ارزش 150 میلیون ریال دستگیر و به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس به سرقت لوازم داخل خودرو و دوربین‌های عکاسی حرفه‌ای در سطح شهرستان فیروزکوه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در پایان جهت پیشگیری از وقوع این گونه حوادث به همشهریان توصیه کرد: به هنگام پارک اتومبیل، حتی المقدور آن را در پارکینگ‌های مطمئن پارک و در مسافرت‌ها برای استراحت شبانه در طول مسیر (جاده) از محل‌‌های مطمئن مانند جنب ایستگاه‌های پلیس، زائرسرا، مهمانسرا و مانند آنها استفاده کنند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول