اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا کرمان:

کافی‌نت‌ها باید به دوربین مداربسته مجهز شوند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کرمان گفت: صاحبان کافی‌نت‌ها باید نسبت به نصب دوربین مداربسته در محیط کار خود اقدام کنند.

کافی‌نت‌ها باید به دوربین مداربسته مجهز شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، کامبیز اسماعیلی اظهار داشت: طرح کنترل و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات فضای سایبری در کافی‌نت‌های شهر کرمان در حال اجرا است.

وی افزود: در این طرح مأموران پلیس فتا با همکاری پلیس امنیت و اداره نظارت بر اماکن عمومی و کارشناسان فاوا با حضور در نت‌سراها بر اجرای قوانین ابلاغی از سوی فتا ناجا نظارت می‌کنند.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این طرح مواردی مانند نصب دوربین مداربسته در فضای نت‌سرا، دسترسی کاربران در اتصال حافظه جانبی به کیس و ... مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: در سومین روز از اجرای این طرح توسط شش تیم از 40 نت‌سرا بازدید به عمل آمد و پنج واحد صنفی برخلاف تذکرات داده شده و تعهدات گرفته شده در بازدیدهای قبل متخلف شناخته شده و اقدامات قانونی لازم در حال اجرا است.

اسماعیلی خطاب به صاحبان نت‌سراها ابراز داشت: نصب دوربین مداربسته در محیط کار، مسدود کردن درگاه‌های ورودی و کلاینت‌ها، ثبت اطلاعات ورودی مراجعان از جمله موارد مهمی است که باید رعایت شود و در صورت بی‌توجهی جرم تلقی شده و طبق قوانین فتا ناجا با آن برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول