اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

سیل به سوادکوه 104 میلیارد ریال خسارت زد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به مجموع خسارات دو سیل اخیر به سوادکوه، گفت: سیل 104 میلیارد ریال به سوادکوه خسارت زد.

سیل به سوادکوه 104 میلیارد ریال خسارت زد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی عصر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده سوادکوه با اشاره به بارندگی شدید و جاری شدن سیل و رانش در برخی از مناطق بخش مرکزی سوادکوه، بیان داشت: سیل در دو مقطع زمانی با فاصله پنج روز به شهرستان سوادکوه آسیب زده است.

معاون فرماندار سوادکوه از آسیب سیل به منازل مسکونی، جاده‌ها و مزارع خبر داد و افزود: روستاهای جمشید آباد، کار سالار، کرد آباد، معدن و کنیج‌کلا در معرض بیشترین آسیب سیل اخیر بوده‌اند.

وی به بازدیدهای خود از دهستان‌های سرخکلا، ولوپی و کسلیان اشاره کرد و گفت: میزان تقریبی خسارات وارد شده که با بارندگی اخیر حاصل شده است به 100 میلیارد ریال رسید.

رحمتی تصریح کرد: خسارات سیل هفته گذشته نیز چهار میلیارد ریال برآورد شده بود.

معاون فرماندار سوادکوه از تخریب برخی از زیر ساخت‌های سوادکوه در سیل اخیر خبر داد و افزود: تخریب منازل، آبراه، پل‌ها، محصولات کشاورزی و اتلاف دام بخشی از آسیب‌های سیل اخیر بوده است.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه از بازدید مناطق آسیب دیده توسط مسئولان شهرستان خبر داد و افزود: گزارش این حادثه تهیه شده است و مراحل اداری و پیگیری آن نیز در حال انجام است.

وی به تلاش نهادهای شهرستان سوادکوه برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مناطق سیل زده خبر داد و یادآور شد: هلال احمر، راه و شهرسازی، نیروی انتظامی و شهرداری‌ها و اعضای ستاد بحران با بررسی شرایط به خدمات رسانی خود پرداختند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول