اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چارچوب رقابت‌های فوتسال امیدهای کشور

کیان سیلک کاشان به یک هشتم نهایی صعود کرد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم امید فوتسال کیان سیلک کاشان از کسب عنوان قهرمانی مرحله یک شانزدهم رقابت‌های امیدهای فوتسال کشور و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی توسط این تیم خبر داد.

کیان سیلک کاشان به یک هشتم نهایی صعود کرد

ایمان سرانجام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کاشان اظهار داشت: گروه‌های اول و دوم مرحله یک شانزدهم رقابت‌های زیرگروه امیدهای فوتسال کشور به مدت سه روز به میزبانی شهرستان کاشان در سالن جهان پهلوان تختی این شهرستان برگزار شد و در پایان چهار تیم کیان سیلک کاشان، راه‌آهن اهواز، شهرداری ساوه و کوهدشت لرستان به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

وی افزود: در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های کوهدشت لرستان، آذین سپهر اصفهان، شهرداری ساوه و چکاد آتیه جوانان البرز به رقابت با یکدیگر رفتند که در پایان شهرداری ساوه و کوهدشت لرستان به ترتیب با کسب مقام‌های اول و دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کردند.

سرپرست تیم فوتسال کیان سیلک کاشان بیان داشت: در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم کیان سیلک کاشان با تیم‌های راه‌آهن اهواز، یادآوران شاهدیه یزد و فولاد ناب تبریز به رقابت با یکدیگر رفتند و در پایان دو تیم کیان سیلک کاشان و راه آهن اهواز به ترتیب با کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی موفق شدند به مرحله بعد مسابقات صعود کنند.

سرانجام یادآور شد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها سال گذشته با حضور 36 تیم به میزبانی شهرستان سردشت در استان آذربایجان‌‌غربی برگزار شده بود که در پایان تیم کیان سیلک کاشان با کسب عنوان دوم گروه به جمع 16 تیم مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرده بود.

مسابقات فوتسال امیدهای کشور لیگ برتر ندارد و لیگ دسته یک فوتسال امیدهای کشور بالاترین سطح رقابت‌های لیگ فوتسال در رده امیدهای کشور محسوب می‌شود.

بازیکنان تیم کیان سیلک کاشان در این رقابت‌ها شامل مصطفی حمامیان، جواد گل‌محمدی، میلاد شاهسون، محسن شعبانی، سعید توحیدیان، قاسم ملکی، رضا روحله، احمد رضایی، ابوالفضل حسن‌زاده، سعید حجازی، محمد فرح‌دل، قاسم ملکی، مهدی زاهدی، جعفر آقاجان‌لو و علی‌اصغر شفیعی‌راد هستند که با سرمربیگری اسماعیل کلاته، مربی‌گری محمد حسین بوم‌هندی و محمد هاشمی‌خواه و همچنین سرپرستی ایمان سرانجام به دیدار حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول