اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

مشکل تامین سیلندر گاز مایع در دشتستان برطرف شد

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس گفت: با پیگیری مستمر انجام شده، مشکل تامین سیلندر گاز مایع در دشتستان برطرف شد.

مشکل تامین سیلندر گاز مایع در دشتستان برطرف شد

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: کمبود سیلندرهای گاز خانگی یکی از مشکلات اساسی شهرستان و استان در روزهای گذشته بود و شهروندان دشتستانی با مراجعه به دفتر ارتباطات مردمی نماینده همواره بر این مورد تاکید داشته‌اند.

وی افزود: برای رفع مشکل سیلندرهای گاز پیگیری‌ها و مکاتبات فراوانی با مسئولان وزارت نفت داشتیم که در اثر این پیگیری‌ها شاهد رفع سریع این مشکل بودیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اخلال در تاسیسات و عدم تولید گاز توسط پالایشگاه ماهشهر از دلایلی بود که مسئولان و وزارت نفت دلیل ایجاد مشکل گاز اعلام کردند.

موسوی‌نژاد بیان داشت: رفع فوری مشکل پالایشگاه ماهشهر از پیگیری‌هایی بود که به منظور رفع مشکل کمبود سیلندر گاز در استان بوشهر، مکاتباتی با مسئولین وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی داشتیم و با رفع فوری اخلال و ایراد پالایشگاه ماهشهر شاهد رفع مشکل سیلندرهای گاز در استان بوشهر بوده‌ایم.

وی اضافه کرد: پس از رفع مشکل پالایشگاه ماهشهر بارگیری گاز به سمت شرکت‌های سیلندر پرکنی استان بوشهر آغاز شده و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، هر روز شش تانکر گاز مایع افزون بر سهمیه عادی استان بوشهر به این استان ارسال شده که در رفع مشکل به‌وجود آمده بسیار اثربخش بود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: شهروندانی که از نعمت لوله‌کشی گاز خانگی برخوردار هستند، در این زمینه مشکلی ندارند و امیدواریم با لوله‌کشی گاز به تمامی نقاط شهری و روستایی استان و شهرستان دیگر شاهد وقوع مشکلاتی مانند کمبود سیلندر گاز نباشیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردمی و رفع ضرورت‌های زندگی ایشان از دغدغه‌های اساسی ماست و برای رفع مشکلات مردم نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول