اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دیوان محاسبات بازوان نظارتی مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات بازوان نظارتی مجلس شورای اسلامی است.

دیوان محاسبات بازوان نظارتی مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات قزوین با حضور امین حسین رحیمی دادستان دیوان محاسبات کشور، حمید تیموری معاون حقوقی، تفریغ بودجه، امور مجلس و استان‌های این دیوان، سیدمرتضی حسینی و داود محمدی نمایندگان مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس و احمد عجم استاندار قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد

سیدمرتضی حسینی در این مراسم اظهار کرد: دیوان محاسبات به عنوان بازوان نظارتی مجلس شورای اسلامی بر عملکرد مالی دستگاه‌ها نظارت دارد و گزارش‌ها را رسیدگی می‌کند.

وی ادامه داد: انسان‌ها باید پیش از اینکه به دیوان محاسبات توجه کنند خداوند را همیشه ناظر خود بدانند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در روز قیامت تمام جوارح بدن زبان باز می‌کنند و به کارهای انسان‌ها شهادت می‌دهند، افزود: در روایات نقل شده است که هشت ناظر بر انسان‌ها است که در روز قیامت به کارهای انسان‌ها شهادت می‌دهند.

حسینی یادآور شد: مدیران نیز همیشه به فکر سرای آخرت باشند و ائمه‌اطهار(ع) را سرلوحه رفتار و گفتار خود قرار دهند.

این مسئول اذعان کرد: اقدامات پیشگیرانه در بیشتر مواقع بهتر و مثمرثمرتر بوده است و چه بسا در این زمینه نیز دیوان محاسبات در همین راستا حرکت کند و پیش از وقوع هر اتفاقی تذکرات لازم را به مدیران و مسئولان بدهد، که هرچه سریع‌تر مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول