اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس تاکید کرد

لزوم نظارت دیوان محاسبات بر عملکرد تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

خبرگزاری فارس: نماینده ابهر و خرم‌دره در مجلس بر لزوم نظارت دیوان محاسبات بر عملکرد تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی تاکید کرد.

لزوم نظارت دیوان محاسبات بر عملکرد تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، محمدرضا خان‌محمدی ظهر امروز در جمع مردم و مسئولان این شهرستان با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی مسئله‌ای است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، اظهار داشت: دیروز سرمایه گردش صنایع وزن مالی خاصی را می‌طلبید، ولی امروز با افزایش قیمت دلار این امر نیز تغییر کرده است.

وی افزود: اگر نگاهی به تغییر در قیمت ارز داشته باشیم باید نزدیک به دو برابر تامین نقدینگی را داشته باشیم که این امر فشار به دولت است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه‌های موجود در کشور گفت: نباید پروژه‌هایی برخوردار از درصد کم پیشرفت مورد توجه باشند، بلکه باید پروژه‌های بالای 70 درصد پیشرفت مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

وی تصریح کرد: دیوان محاسبات نیز باید نظارت بر عملکرد تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی داشته باشد.

خان‌محمدی با اشاره به مسئله اشتغال در کشور تصریح کرد: سرمایه اصلی ما نفت است که ما باید با همت دانشمندان ایران اسلامی این مهم را به ثروت تبدیل کنیم.

وی افزود: اگر بتوانیم به حوزه نفت وارد شویم نزدیک به پنج دهه مشکل اشتغال از کشور ما رخت برخواهد بست.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز زیبنده نیست که مردم با توجه به وجود استعداد و نخبگی موجود در این منطقه به دفتر نماینده مراجعه و شاهد تقاضای اشتغال باشیم.

وی به نقش دستگاه‌های اجرایی در ایجاد اشتغال اشاره و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید دقت کافی داشته و با همه امکانات و ظرفیت‌ها در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش و همت داشته باشند.

خان‌محمدی افزود: مردم نیز در این مسیر باید با مسئولان همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد رفع مشکلات و توسعه روزافزون منطقه باشیم.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول