اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس:

دیوان محاسبات گزارش دستگاه‌های فرهنگی را ارائه می‎کند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات گزارش دستگاه‌های زیرمجموعه کمیسیون فرهنگی را ارائه می‌کند.

دیوان محاسبات گزارش دستگاه‌های فرهنگی را ارائه می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: اخیراً دیوان محاسبات گزارش عملکرد دستگاه‌های فرهنگی را به صورت اجمالی به این کمیسیون ارائه کرد، ولی به دلیل گستردگی مسائل محاسباتی در یک جلسه سه ساعته نتوانستند تمام جزئیات آن را ارائه کنند.
وی تصریح کرد: چون در آستانه بررسی بودجه سال 1391 هستیم تقاضا کردیم متناسب با ماموریت‌ کارگروه‌های ذیل کمیسیون فرهنگی دیوان محاسبات گزارش زیرمجموعه‌های دستگاه‌های این کارگروه‌ها را ارائه دهند.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عضو کارگروه ارشاد و تبلیغات کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بوده خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های فرهنگی مانند حوزه‌ علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر تبلیغات، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با کارگروه ما در ارتباط هستند که قرار شد دیوان محاسبات عملکرد بودجه 1390 این دستگاه‌های را به این کارگروه بدهد تا ما در بررسی بودجه 1391 این موارد را مدنظر قرار دهیم.
طاهری افزود: در سطح استان هم معمولاً سالی دوبار مجمع نمایندگان با دیوان محاسبات استان جلسه برگزار می‌کنند که علاوه بر آن جلسه، گزارشات به صورت موردی برای نمایندگان استان ارسال می‌شود.
وی مردم را نوعی دیگر از نظارت خواند و گفت: مراجعات مردمی هم در حقیقت یک نوع نظارت برای نمایندگان است که کارهای به زمین مانده را از طریق مکاتبات و پیگیری‌ها از مسئولان خواسته می‌شود که چرا تاکنون انجام نگرفته است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وضعیت پنبه در استان گفت: بعد از جلسه کارگروه پنبه که با حضور معاون رئیس جمهور در گرگان برگزار شد، استان گلستان به عنوان استان متولی پنبه در کشور انتخاب شد.
این مسئول افزود: بعد از آن جلسه، کارگروه پنبه در استانداری گلستان شکل گرفت و قرار شد طرحی را در راستا مصوبه جلسه اول تهیه و به وزارت جهاد کشاورزی ارسال کنند.
وی اضافه کرد: استان گلستان این طرح را به صورت بسته‌ای آماده و به وزارتخانه جهاد کشاورزی ارسال کرد که قرار شد بعد از بررسی در این وزارتخانه برای تصویب به دولت منعکس شود.
طاهری گفت: برای به نتیجه رسیدن این مصوبه باید مسئولان استانی پیگیری بیشتری داشته باشند.
نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: معمولاً من در هر جلسه از مجلس که وزیر جهاد کشاورزی حضور دارد بحث پنبه گلستان را پیگیری می‌کنم.
این مسئول در پایان اذعان داشت: امیدواریم با پیگیری مسئولان استانی و نمایندگان وضعیت کشت پنبه بهبود و موجب تحول استان شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول