اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شیراز:

رای دیوان عدالت اداری کذب بودن ادعاها را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: رای دیوان عدالت اداری کذب بودن ادعاها را ثابت کرد.

رای دیوان عدالت اداری کذب بودن ادعاها را ثابت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، احمدرضا نقیب‌زاده بعد از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: همانطور که شهروندان شیرازی اطلاع دارند من از ابتدای سال 89 به عنوان عضو اصلی شورا طبق قانون فعالیت را شروع و در این مدت تمام سعی و تلاش خود را برای توسعه شهر و حفظ حقوق شهروندان دنبال کردم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: در دو سال گذشته یکی از اعضای شورا با ادعاهای دروغین مبتنی بر وجود اسنادی که نشان‌دهنده غیرقانونی بودن حضور اینجانب در شوراست سعی در انحراف افکار و شبهه‌افکنی کرد.

وی ادامه داد: در این مدت به دلیل بی‌ارزش دانستن مطالب مطرح شده و در راستای حفظ مصالح شهر و جلوگیری از سوءاستفاده افرادی معلوم‌الحال از این موضوع سکوت خود را ادامه دادم.

نقیب‌زاده تصریح کرد: در سال گذشته یکی از اعضای شورا با استدلال به همان مدارک به دیوان عدالت اداری مراجعه و همان ادعای فاقد وجاهت قانونی را دنبال کرد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر دیوان عدالت اداری رای قطعی خود را مبنی بر رد تمام ادعاها مطرح کرده و بر جایگاه قانونی من به عنوان عضو شورای شهر شیراز تاکید کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای توسعه و پیشرفت شهر شیراز فعالیت می‌کنیم و در این راه نیز از هیچگونه تلاشی کوتاهی نکرده‌ایم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول