اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت مدیره اتاق تعاون مازندران:

مازندران با داشتن مزیت‌های فراوان چرا باید بیکا‌ر داشته باشد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت مدیره اتاق تعاون مازندران با اشاره به اینکه یک میلیون و 90 هزار عضو تعاونی‌ها هستند، اذعان داشت: مازندران با داشتن مزیت‌های فراوان چرا باید بیکا‌ر داشته باشد.

مازندران با داشتن مزیت‌های فراوان چرا باید بیکا‌ر داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علاءالدین ربیعی بعدازظهر امروز در جشنواره تعاون مازندران با اشاره به اینکه  شعار تعاون یک نفر برای همه و همه برای یک نفر است، تصریح کرد: یک میلیون و 900 هزار عضو تعاونی در مازندران داریم که بیش از 60 درصد جمعیت این استان را در بردارد.

دبیر هیئت مدیره اتاق تعاون مازندران وجود عوامل بسیار زیاد در این استان ساحلی را فرصتی دانست تا با برنامه‌ریزی دقیق معضل بیکاری در آن وجود نداشته باشد.

وی وجود سه بندر مهم در شرق، غرب و مرکز استان، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین وجود معادن غنی در مازندران را از جمله این عوامل عنوان کرد و افزود: با همه این مزیت‌ها دیگر بیکاری معنایی ندارد و انتظار این است که متولیان امر تعاونی هدایت و سیاست‌گذاری مناسبی را اتخاذ کند که از این مزیت‌ها کمال بهره را ببریم.

وی اذعان داشت: اگر این خواسته محقق شود بیکاری در مازندران وجود نخواهد داشت.

ربیعی با اشاره به اینکه بیشترین تعاونی‌های سطح کشور در مازندران وجود دارد، تصریح کرد : باید از این فرصت به شکلی مناسب برای ایجاد اشتغال پایدار استفاده کنیم.

دبیر هیئت مدیر اتاق تعاون مازندران در پایان ابراز داشت: امیدواریم با برقراری سیاست‌های مناسب مدیران هیچ شرکت‌های تعاونی راکدی در مازندران وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول