اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گتوند خبر داد

همه تعاونی‌های شهرستان گتوند فعال هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گتوند از فعالیت همه تعاونی‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تعاونی تعطیل و ورشکسته نداریم.

همه تعاونی‌های شهرستان گتوند فعال هستند

فرهاد سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: در یک سال گذشته در تعاونی‌های شهرستان گتوند 45 نفر اشتغال‌زایی شده است که این رقم در نوع خود در این شهرستان بی‌نظیر است.

وی با اشاره به میزان تعاونی‌های تشکیل شده در این شهرستان خاطر نشان کرد: در یک سال گذشته در این شهرستان 15 تعاونی جدید تشکیل شده است و این نشان از توجه مردم این شهرستان به امور اجتماعی و گروهی دارد.

وی با اشاره به حمایت از تعاونی‌های تشکیل شده در گتوند، تأکید کرد: برای حمایت از تعاونی‌های تشکیل شده در گتوند 10 تعاونی را برای دریافت وام به بانک معرفی کرده‌ایم.

سلطانی با اشاره به اینکه تعاونی تعطیل در گتوند وجود ندارد، خاطر نشان کرد: تعاونی تعطیل یا ورشکسته در این شهرستان وجود ندارد و همگی تعاونی‌ها در حال فعالیت هستند.

وی تأکید کرد: در سطح شهرستان گتوند به دلیل فراهم بودن وضعیت فعالیت کشاورزی شرایط برای تأسیس و فعالیت تعاونی‌هایی با چنین زمینه فعالیتی بسیار فراهم است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول