اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تعاون

نمایشگاه تولیدات تعاونی‌های استان بوشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: در آئینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان اجرایی بوشهر، نمایشگاه محصولات تعاونی‌های این استان افتتاح شد.

نمایشگاه تولیدات تعاونی‌های استان بوشهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر استاندار بوشهر سه‌شنبه شب در این آیین با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در ایجاد اشتغال اظهار داشت: ارائه محصولات تولیدی تعاونی‌ها در جذب مشتری و توسعه خدمات این تعاونی‌ها در جامعه مؤثر است.

محمدحسین جهانبخش تعاونی‌ها را از بخش‌های تاثیرگذار اشتغال و سرمایه‌گذاری در کشور ذکر کرد و گفت: استان بوشهر ظرفیت‌های عمده‌ای در بخش تعاونی دارد که باید با تلاش تعاونگران این ظرفیت‌ها محقق شود.

مدیر کل تعاون، رفاه و امور اجتماعی استان بوشهر نیز در این مراسم گفت: چهارشنبه 15 شهریور روز تعاون، فقرزدایی و عدالت اجتماعی، پنجشنبه 16 شهریور روز تعاون، اصل 44 و رویکردهای نوین، جمعه 17 شهریور روز تعاون، معنویت و میثاق با ولایت، شنبه 18 شهریور روز تعاون، توسعه صادرات و یکشنبه 19 شهریور روز تعاون و الگوسازی اسلامی ایرانی و پیشرفت نامگذاری شده است.

حسین حیدری بیان داشت: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین با توجه به بیانات معظم‌‌له در خصوص حمایت از تولیدات داخلی در زمان اقتصاد مقاومتی و نیز نقش مهم و تاثیرگذاری تعاونی‌ها در تحقق این شعار، لزوم حمایت ویژه از این بخش بیشتر احساس می‌شود.

وی بیان کرد: بر اساس سیاست‌های کلی اصل 44 نیز تکلیف شده است تا سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور به 25 درصد برسد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تاکید کرد: برای دستیابی به این رقم باید رویکرد نظام مبتنی بر مردمی‌تر شدن اقتصاد و حمایت از تشکل‌های تعاونی باشد تا اقشار مختلفی بتوانند در این بخش مشارکت کنند.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در محل سالن آزادگان بوشهر برای بازدید عموم دائر است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول