اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خواستار شد

اختصاص تسهیلات در گردش برای رونق فعالیت‌های تعاونی‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: برای توسعه تعاونی‌ها نیاز است که تسهیلات در گردش به تعاونی‌ها اختصاص یابد.

اختصاص تسهیلات در گردش برای رونق فعالیت‌های تعاونی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه غلامعلی حبیبی‌منش سه‌شنبه شب در دیدار با مدیران تعاونی و تعاونگران گناوه به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: در قرآن و تعالیم دینی ما به تعاون سفارش شده چون تعاون و همکاری باعث پیشرفت بشر می‌شود.

غلامعلی حبیبی‌منش بیان داشت: کار تعاونگران در این نقطه حساس کنونی سخت است ولی با تلاش مضاعف تعاونگران جامعه رشد می‌کند.

حبیبی‌منش با بیان اینکه رشد جامعه در تعالی و رشد تعاونی‌هاست خاطرنشان کرد: فعالیت تعاونی‌ها با سال‌ها تلاش مستمر و تداوم در کار است که به ثمر می‌نشیند و مردم و تعاونگران از آن بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار گناوه عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به تعاونی‌ها شد و همین امر موجب رشد روزافزون تعاونی‌ها در کشور شد.

حبیبی‌منش گفت: در حوزه تعاون نباید موازی‌کاری صورت گیرد و دقت شود که تعاونی شکل گرفته شده بازار فروش در منطقه را داشته باشد.

این مسئول ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در چارچوب فعالیت‌های خود کارها را به جلو هدایت کرده و دنبال سخت‌گیری و فشار آوردن بر مردم نیستیم، ولی قوانینی هم هست که باید اجرا شود.

وی بیان داشت: امسال طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید تولید ملی رشد کند و صادرات افزایش و واردات کاهش یابد که ما همه اینها را تلفیق می‌کنیم تا مشکلات برای جامعه به وجود نیاید.

فرماندار گناوه گفت: برای توسعه تعاونی‌ها نیاز است که تسهیلات در گردش به تعاونی‌ها اختصاص یابد که به‌زودی طی جلسه‌ای که با مدیران شهرستانی و استانی بانک‌های عامل گرفته می‌شود این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

در این جلسه مدیر اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه، مدیران تعاونی‌ها و کارشناسان تعاون به بحث و گفت‌و‌گو در ارتباط با مشکلات و موانع موجود تعاونی‌ها پرداختند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول