اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

نوع فرهنگ کار در تعاونی‌های کرمانشاه ضعیف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: مشکل تعاونی‌ها در استان نبود فرهنگ کار است.

نوع فرهنگ کار در تعاونی‌های کرمانشاه ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سهراب براندیشه در هفتمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان کرمانشاه که در سالن اجتماعات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، اظهار کرد: تعاونی نقش رابط بین دولت و مردم هستند و در تعاونی‌ها و سازمان‌های تعاونی یک نوع انضباط اجتماعی وجود دارد.

براندیشه با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم بر تعاون تاکید بسیاری دارند، تصریح کرد: بازسازی و سازندگی جزء از طریق تعاونی میسر نیست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «تعاونی وسیع‌ترین شبکه اشتراک و دخالت حقیقی در کارها است» خاطرنشان کرد: جان کلام را خداوند و بزرگان در مورد تعاونی ایراد کرده‌اند‌، لذا حساسیت و ضرورت وجود تعاون و تعاونی با توجه به این سخنان‌ است که خود را نمایان می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: سیاست‌های اقتصادی کشور از طریق همین  تعاونی‌ها است که به درستی به اجرا در خواهد آمد و در واقع از طریق تعاونی‌ها می‌توان به توزیع عادلانه درآمد دست یافت.

وی با بیان اینکه در تعاونی یک نوع انضباط اجتماعی وجود دارد، گفت: در برنامه پنجم توسعه 25 درصد اقتصاد کشور بر دوش تعاونی است اما در ایران و به خصوص در استان کرمانشاه مشکل فرهنگ کار تعاونی ضعیف است.

براندیشه با اشاره به اقدامات خوبی که در زمینه تعاونی انجام شده‌، افزود: حدود 25 میلیارد و 300 میلیون تومان امسال به تعاونی‌های استان تزریق شده است. استان کرمانشاه در بحث توسعه کشاورزی از استان‌های برتر کشور است که قریب هزار و 260 تعاونی در بحث توسعه کشاورزی داریم‌.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: یک تعاونی از استان کرمانشاه به عنوان تعاونی برتر در سطح ملی در کشور معرفی شده که باعث افتخار است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول