اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بانک توسعه تعاون استان یزد:

هیچ خدماتی به تعاونی‌ها غیرفعال ارائه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بانک توسعه تعاون استان یزد گفت: هیچ خدماتی به تعاونی‌های غیرفعال به ویژه تعاونی‌هایی که از سوء مدیریت رنج می‌برند، ارائه نخواهد شد.

هیچ خدماتی به تعاونی‌ها غیرفعال ارائه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سیدمهدی میراب باشی ظهر امروز در نشست خبرنگاران با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: 99 درصد تسهیلاتی که در بانک توسعه تعاون اعطا می‌شود، به تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های فعال است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه انحرافی در هزینه‌کرد تسهیلات اعطایی از سوی بانک توسعه تعاون وجود ندارد و نظارت‌ها در این زمینه دقیق است، افزود: هیچ‌گونه خدماتی به تعاونی‌های غیرفعال به ویژه تعاونی‌هایی که از سوء مدیریت رنج می‌برند، داده نمی‌شود.

میراب‌باشی همچنین با مقایسه فعالیت‌های بانک توسعه تعاون قبل از دولت نهم و دهم و طی فعالیت این دولت اظهار داشت: قبل از دولت نهم 2 هزار و 990 فقره تسهیلات به مبلغ 130 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: طی فعالیت دولت نهم و دهم، 8 هزار و 714 پرونده پرداخت تسهیلات به بانک ارائه شده که به این پرونده‌ها 812 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

میراب‌باشی یادآور شد: این میزان از لحاظ تعداد پرونده 236 درصد و از لحاظ مبلغ 524 درصد رشد داشته است.

وی میزان تسهیلات پرداختی در سال گذشته را نیز 187 میلیارد ریال اعلام کرد.

میراب‌باشی خاطرنشان کرد: در پنج ماه نخست امسال نیز بالغ بر 81 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

وی همچنین از انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی با صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد و افزود: بانک توسعه تعاون و صندوق مهر امام رضا (ع) در زمینه راه‌اندازی مشاغل از طریق تعاونی‌ها با یکدیگر تعامل برقرار کرده‌اند.

میراب‌باشی همچنین خاطرنشان کرد: استان یزد تنها استانی که است که کل بودجه خود را صرف کرده و هیچ برگشتی در این زمینه نداشته است.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول