اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

برپایی نخستین جشنواره کشوری جامع نماز در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: نخستین جشنواره کشوری جامع نماز شهریورماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

برپایی نخستین جشنواره کشوری جامع نماز در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان کمیته‌های برگزاری اولین جشنواره جامع نماز دانش‌آموزان 13 استان برگزیده کشوری در اردبیل اظهار داشت: اولین جشنواره جامع نماز دانش‌آموزان 13 استان برگزیده کشوری با موضوعات نماز برای ترویج فرهنگ اقامه نماز در سطح ملی و در قالب فعالیت‌های هنری شهریورماه به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل افزود: این جشنواره با همت معاونت پرورشی و فرهنگی، اداره کل امور قرآن، نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش و پشتیبانی مسئولان ارشد استان و همکاری دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور حسین هژبری معاون پرورشی و فرهنگی و سایر مسئولان وزارت متبوع در استان، تصریح کرد: استان دارالارشاد و خاستگاه تشیع اردبیل افتخار میزبانی این امر خطیر هنری دانش‌آموزان را با رویکرد نماز بر عهده گرفته است و با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل با تمام ظرفیت و امکانات موجود و اهتمام جدی واحدهای اداره کل با کیفیت مطلوب و به نحو شایسته برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کارشناس نماز وزارت آموزش و پرورش نیز اظهار داشت:‌ استان‌های آذربایجان شرقی در بازی‌های رایانه ای، اصفهان در فیلم کوتاه، البرز در پویانمایی، خراسان رضوی در سرود، خوزستان در نمایش، شهر تهران در وبلاگ‌نویسی، فارس در شعر، قزوین در عکس، قم در بسته‌های بلوتوثی، کرمان در هنرهای دستی، کرمانشاه در نمایشنامه‌نویسی، کهگیلویه و بویر‌احمد در خوشنویسی، همدان در فیلمنامه‌نویسی و استان اردبیل ضمن میزبانی غرفه‌ای در موضوع آثار هنری در خصوص نماز خواهند داشت.

عیسی بالایی افزود: این جشنواره با حضور 257 هنرمند دختر و پسر دانش‌آموز همراه با 52 سرپرست و مربی از 21 لغایت 23شهریورماه برای پسران و از 25 لغایت 27 شهریورماه برای دختران با رویکرد نماز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه فرهاد رنجبر معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز از تمهید مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر این جشنواره گزارشی ارائه داد، سپس مسئولان کمیته‌ها سئوالاتی را که در برنامه‌های حوزه فعالیت خود داشتند مطرح کرده و تصمیمات لازم پس از تبادل نظر در خصوص محل، نحوه برگزاری جشنواره اتخاذ شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول