اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان:

نمازگزاران خرم‌آبادی مشکلات خود را با استاندار لرستان در میان گذاشتند

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: در طرح شمیم خدمت بیش از یک هزار و 500 نمازگزار خرم‌آبادی مشکلات خود را با استاندار لرستان در میان گذاشتند.

نمازگزاران خرم‌آبادی مشکلات خود را با استاندار لرستان در میان گذاشتند

نورمحمد آریانپور ظهر امروز در حاشیه طرح شمیم خدمت در مصلای خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در طرح شمیم خدمت قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد حبیب‌الله دهمرده استاندار لرستان، معاونان و مدیران ارشد استانداری لرستان در دیدار و گفت‌وگوی مستقیم با مردم، مسائل و مشکلات آنها را بررسی کردند.

وی افزود: این حرکت به پاس گرامیداشت هفته دولت و تجدید پیمان با آرمان‌های والای شهیدان رجایی و باهنر در راستای خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم انجام شده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: به همین منظور استاندار، معاونان استاندار، مدیران کل ستادی و مسئولان بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استانداری لرستان با حضور در مصلای الغدیر، پاسخ‌گوی مسائل و مشکلات مردم به صورت مستقیم و چهره به چهره شدند.

آریانپور با اشاره به استقبال گسترده مردم از اجرای این طرح، اظهار داشت: بخش عمده‌ای از مطالبات و درخواست‌های مطرح شده از سوی مردم در حوزه‌های اشتغال، عمران شهری، خدمات درمانی و حمایتی بوده است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان گفت: در همین ارتباط معاونان و مدیران ستاد استانداری لرستان با بررسی کامل موارد مطرح شده، دستور لازم برای پی‌گیری و رفع مشکلات و نیازهای مردم را از طریق مسئول مربوطه صادر می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این دیدار بیش از یک هزار و 500 نمازگزار خرم‌آبادی مشکلات خود را با استاندار لرستان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول