اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت

دکتری تخصصی تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شورای گسترش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با راه‌اندازی رشته دکترای تخصصی تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد موافقت کرد.

دکتری تخصصی تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از  دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمد صفریان اظهار کرد:‌ در دویست و هجدهمین نشست شورای گسترش وزارت بهداشت با ایجاد این رشته و با ظرفیت دو دانشجو در دانشکده پزشکی مشهد موافقت شد.

مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:‌ پس از بازدید هیئت بورد وزارت بهداشت از توانمندی‌های علمی، آموزشی، اساتید گروه تغذیه دانشگاه و بررسی وضعیت این گروه مجوز جذب دانشجو در این مقطع از اول مهر ماه به این دانشگاه اعطا شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه جذب دانشجو در دوره‌های بعدی افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد:‌ افزوده شدن رشته دکترای تخصصی تغذیه نقش موثری در تربیت نیروهای آموزشی توانمند در دانشگاه و دیگر دانشگاه‌های کشور، تولید مقالات و پژوهش‌های مرتبط و افزایش توان علمی در زمینه تغذیه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد یکی از گروه‌های برتر کشور در زمینه آموزشی و خدمات بالینی به شمار می‌رود، افزود: در بازدیدی که هیئت برد تغذیه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از مشهد داشت اعلام شد که مشهد قابلیت ایجاد قطب بالینی کشور را داراست و در حال حاضر مدارک برای ارسال به وزارت و کسب این عنوان در حال فراهم سازی است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول