اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت گاز الیگودرز خبر داد

اجرای خط تغذیه گاز شاپورآباد و فرسش الیگودرز در سال جاری

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت گاز الیگودرز گفت: در سال جاری خطوط انتقال گاز شاپورآباد به طول 20 و فرسش به طول 30 کیلومتر در الیگودرز اجرا می‌شوند.

اجرای خط تغذیه گاز شاپورآباد و فرسش الیگودرز در سال جاری

محسن انوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الیگودرز با اشاره به اینکه اعتلای خدمات زمینه‌ساز رشد و توسعه اقتصادی است، گفت: مهم‌ترین خطوط اجرایی در سال جاری این شهرستان اجرای خط تغذیه محور شاپور‌آباد به طول تقریبی 20 کیلومتر و محور فرسش به طول تقریبی 30 کیلومتر است که می‌تواند اکثر روستاهای این دو محور را در آینده از نعمت گاز برخوردار کند.

وی افزود: در خصوص طرح مهر ماندگار طراحی شبکه و انشعابات مسکن مهر در شهرستان الیگودرز صورت پذیرفته است و طی صورت‌جلسه‌ای که با اداره مسکن و شهرسازی شهرستان صورت گرفته مقرر شده در آینده‌ای نزدیک معابر را در اختیار این اداره قرار دهند تا نسبت به اجرای شبکه داخلی آن اقدام شود.

رئیس شرکت گاز الیگودرز گفت: هم‌چنین در راستای این طرح طراحی شبکه داخلی روستای شاپورآباد نیز انجام پذیرفته و جهت انتخاب پیمانکار مقدمات اجرای آن انجام شده است.

وی با اشاره به مشکلات این شرکت، تصریح کرد: از عمده مشکلات پیش روی این اداره وجود معارضان است که با ممانعت از انجام فعالیت اجرایی سبب تأخیر در پروژه‌ها می‌شوند که در این مورد انتظار می‌رود،‌ همه مردم به این خدمات‌رسانی عظیم توجه ویژه داشته و با این اداره نهایت همکاری را جهت استفاده دیگران از نعمت عظیم الهی داشته باشند.

رئیس شرکت گاز الیگودرز گفت: گاز در عین اینکه بهترین و سالم‌ترین نوع انرژی جهت استفاده است، می‌تواند خطرات جبران‌ ناپذیری در اثر استفاده نادرست و یا عدم توجه به موارد ایمنی داشته باشد، لذا به همه مشترکان هشدار داده می‌شود که به وسایل گازسوز خود دست نزنند و برای تعمیرات و راه‌اندازی آنان از نمایندگی‌های مجاز استفاده کنند و هر گونه حوادث و یا موارد مشابه در مورد خطوط و شبکه‌های گاز‌رسانی را سریعاً به شرکت گاز شهرستان محل اقامت خود اطلاع دهند.

وی بهینه‌سازی مصرف سوخت به ویژه گاز را امری مهم در تحقق طرح هدفمندی یارانه‌ها برشمرد و عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف هدفمندسازی یارانه‌ها بحث استفاده بهینه و درست از منابع انرژی است، زیرا این منابع با هزینه‌های بسیار بالا تولید می‌شوند و علاوه بر آن سرمایه‌ای برای نسل‌های آینده به شمار می‌روند اما متأسفانه با توجه به اینکه کشور ما از لحاظ منابع گازی در ردیف دوم جهان بعد از روسیه است، از لحاظ مصرفی نیز مقام سوم دنیا را داراست به طوری که مصرف گاز در کشور ما با 74 میلیون نفر جمعیت معادل مصرف کشور چین است.

رئیس شرکت گاز الیگودرز در خصوص عملکرد این شرکت در سال 90 گفت: عمده فعالیت این مجموعه در سال 90 شامل گازرسانی به 16 واحد صنعتی، تولیدی و کشاورزی، گازرسانی به 14 روستا شامل اسماهور علیا، اسماهور سفلی، بادباد، عزیزآباد، کندر، رکن‌آباد، خمه سفلی، خمه علیا، محمودآباد، موشله، دره حیدر، قلعه بردی، اردودرو گل زرد است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در سال گذشته یک ‌هزار و 239 انشعاب نصب و 3 هزار و 497 اشتراک پذیرفته شده است و به طور کلی 3 هزار و 587 کنتور و یک‌ هزار و 289 رگلاتور نصب شده است که در مجموع عملکرد بسیار مثبتی نسبت به سال قبل بوده است.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول