اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

انجام پروژه‌های عمرانی اردبیل با اعتبار دولتی شایعه است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: انجام پروژه‌های عمرانی شهر اردبیل با اعتبار دولتی و حمایت نمایندگان مردم در مجلس شایعه است.

انجام پروژه‌های عمرانی اردبیل با اعتبار دولتی شایعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری صبح امروز در نشست با اعضای کمیسیون عمران شورای شهر اردبیل اظهار داشت: چنین امری صحت ندارد چراکه شهرداری تنها با تکیه بر منابع درآمدی خود در نیمه اول سال به اندازه تمام مجموعه‌های استان کار خدمات‌رسانی و عمران شهری انجام داده است.

رئیس شورای شهر اردبیل افزود: نه تنها مسئولان دولتی بلکه نمایندگان جدید استان در مجلس در این ارتباط قدمی بر نداشتند و شهرداری به هر طریق ممکن سعی کرده است نهضت عمران و آبادانی شهری را با جدیت و سرعت پیگیری کند.

این مسئول از آمادگی شورا و شهرداری برای تعامل بیشتر با نمایندگان استان در مجلس خبر داد و گفت: هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند در ارائه خدمات شهری نقش ایفا کرده است چرا که تنها در سایه همت و تلاش شورا و شهرداری بوده است که از هر مجلس و محفل و تریبونی رضایت مردم را می‌شنویم به طوری که نماینده ولی فقیه در استان اردبیل که سال گذشته از وضعیت آسفالت شهری نگران بود امروز از طریق تریبون نماز جمعه از زحمات و خدمات شهرداری تجلیل و تشکر می‌کند.

وی شهروندان را به صبر و تحمل بیشتر دعوت کرد و افزود: شهروندان ما باید حوصله کنند چرا که قرار نیست یک شبه همه کوچه‌ها، معابر و محلات شهر آسفالت شود چرا که امکانات، منابع و نیروی انسانی محدود است و به تدریج می‌توانیم کارهای عمرانی را به پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان سخنان خود بیان داشت: هرچند دلمان می‌خواهد همه نقاط شهر به سرعت وضعیت مطلوبی پیدا کند اما شهروندان باید حوصله داشته باشند تا شهرداری بتواند با اولویت و عدالت کارهای عمرانی را انجام دهد.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول