اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی در جذب مانده اعتبارات سال 90 اقدام کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: نباید یک ریال از بودجه استان برگشت داده شود و همه دستگاه‌های اجرایی باید تا 10 شهریور ماه برای جذب اعتبارات مانده سال 90 اقدام کنند.

دستگاه‌های اجرایی در جذب مانده اعتبارات سال 90 اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دادوش هاشمی در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی که در سالن شهدای دولت برگزار شد اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها به فکر بودجه سال 1392 باشند.

هاشمی افزود: نباید یک ریال از بودجه استان برگشت بخورد، همه دستگاه‌های اجرایی استان تا 10 شهریور ماه نسبت به جذب کامل اعتبارات مانده سال 90 خود اقدام کنند.

وی خواستار گزارشی از آخرین روند ساخت مسکن مهر استان شد و ادامه داد: برخی از پروژه‌های مسکن مهر مشکلاتی دارند که باعث کاهش سرعت ساخت و ساز شده است، باید مشکلات به سرعت حل و فصل شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید به مسئولان مخابرات استان برای رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه تصریح کرد: مسئولان مخابرات باید این مشکل را رفع کنند و گزارش خود را در این زمینه ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هنوز در استان شاهد عرضه مرغ زنده و کشتار غیربهداشتی دام در معابر هستیم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مربوطه و اداره دامپزشکی استان باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند چراکه سلامتی مردم با این اقدامات به خطر می‌افتد.

هاشمی با اشاره به تصویب گازرسانی به 500 روستای استان در سفر مقام معظم رهبری، گفت: مسئولان شرکت گاز باید تلاش بیشتری در این راستا انجام دهند چراکه از اجرای این مصوبه عقب هستیم‌.

وی با اشاره به برپایی بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه در روزهای 15 و 16 شهریور ماه گفت: برگزاری این اجلاس از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و لذا همه دستگاه‌ها استان باید برای برپایی باشکوه این اجلاس کمک کنند.

هاشمی در پایان خواستار برگزاری مراسمی برای تقدیر از ورزشکاران کرمانشاهی در المپیک لندن شد.

انتهای پیام/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول