اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کوهدشت در مجلس:

مجمع نمایندگان لرستان به دنبال جذب اعتبارات بیشتر برای استان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های جدی نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی جذب اعتبارات بیشتر برای توسعه لرستان است.

مجمع نمایندگان لرستان به دنبال جذب اعتبارات بیشتر برای استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، الهیار ملکشاهی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان لرستان در خرم‌آباد گفت: استان لرستان نیازمند اعتبارات زیادی است، زیرا این استان از لحاظ اشتغال از استان‌های نخست کشور است.

وی با اشاره به اینکه شورای برنامه‌ریزی در حقیقت یک دولت و مجلس کوچک در سطح استان‌ها برای توزیع اعتبارات و منابع مالی است، اظهار داشت: اعتبارات اختصاص یافته به استان‌ها از طریق این شورا و بر اساس شاخص‌ها و معیارهای کارشناسی در راستای برقراری عدالت در تخصیص منابع توزیع می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش استاندار لرستان در زمینه شتاب بخشی به روند توسعه و عمران همه جانبه لرستان افزود: حضور دهمرده در لرستان به واسطه توانمندی و تجربیات ارزنده‌ای که در حوزه مدیریتی کلان و منطقه‌ای دارد، یک ظرفیت ویژه برای تحرک جدی و شتاب بخشی به روند توسعه و آبادانی استان لرستان محسوب می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بر همین اساس مجمع نمایندگان استان لرستان نیز تلاش گسترده و هدفمندی را با هدف همراهی و همکاری با مدیریت اجرایی استان لرستان در زمینه تأمین اعتبارات و جذب حمایت‌های مورد نیاز برای تداوم روند رشد و توسعه همه جانبه استان لرستان در دستور کار قرار داده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم تأمین اعتبارات برای رفع محرومیت‌های استان لرستان، اظهار داشت: به همین منظور برای حضور یکی از نمایندگان لرستان در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم از طریق هیئت رئیسه مجلس انجام شده است.

وی تصریح کرد: حضور یکی از نمایندگان استان لرستان در کمیسیون تلفیق با توجه به محرومیت‌ها و کمبودهای موجود در این استان، نقش مهمی در تأمین منابع مالی و اعتباری مورد نیاز برای رشد و تعالی این استان دارد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع و تصویب اعتبارات در کمیسیون تلفیق به طور معمول دچار تغییرات زیادی می‌شود و حضور یکی از نمایندگان استان در این کمیسیون، ظرفیت بالایی را در تأمین منابع مالی مورد نیاز استان ایجاد خواهد کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: فعالیت منطقی و عدالت محور شورای برنامه‌ریزی در سطح استان‌ها موجب تصمیم‌گیری صحیح، توزیع دقیق منابع، استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی و شفاف‌سازی در هزینه کرد اعتبارات می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: برای همین منظور لازم است، اطلاعات و آمار فعالیت‌ها، اقدامات و نیازهای استان لرستان به صورت دقیق و روزانه در اختیار نمایندگان مردم استان در مجلس قرار گیرد، تا بتوانند با اشراف کامل از حق استان دفاع کنند.

انتهای پیام/ل20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول