اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اردبیل:

تنها 300 میلیون تومان اعتبار دولتی گرفته‌ایم

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون شورا و شهرداری اردبیل تنها 300 میلیون تومان اعتبار کمکی دولتی گرفته است.

تنها 300 میلیون تومان اعتبار دولتی گرفته‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدرضا سرداری در دویست و سی و هشتمین جلسه رسمی شورای اردبیل با اشاره به حضور استاندار جدید اردبیل در روزهای آینده و عزیمت استاندار فعلی به استان دیگر، اظهار داشت: امیدواریم صابری نیز در ادامه خدمت خود با تجربیاتی که از سه استان در دوران مدیریت و استانداری کسب کرده است بتواند منشا اثر در استان جدید باشد.

این مسئول نیکزاد را از نیروهای عمرانی و پر تلاش و دلسوز برای منطقه توصیف کرد و گفت: این فرد که چهار سال مسئولیت شهرداری اردبیل را به عهده داشته کم و بیش با مشکلات این استان به ویژه شهر اردبیل و شورا و شهرداری آگاه است و دوران مدیریت او می‌تواند دوران طلایی برای استان باشد تا در مسیر توسعه و پیشرفت حقیقی گام بردارد.

بی‌خیالی مسئولان استان از جذب 50 میلیارد تومان

سرداری اعتبار 50 میلیارد تومان کمک دولتی به شهرداری‌ها و ضرورت جذب آن را یادآور شد و افزود: در حالی که یک سال از سفر چهارم رئیس جمهور می‌گذرد اما تا کنون  مسئولان استان اردبیل سعی نکردند این اعتبار را با پیگیری مستمر جذب کنند تا بخشی از مشکلات شهرداری و تنگ‌دستی این مجموعه در سالی پر کار و تحقق عینی نهضت آسفالت‌ریزی یاری‌گر این مجموعه باشد.

وی با بیان اینکه استاندار، معاونین و حتی نمایندگان استان در مجلس گامی در این زمینه بر نداشتند، تصریح کرد: اگر اقدامی نیز در این زمینه کرده باشند تا کنون ثمربخش نبوده و شورا و شهرداری اردبیل همچنان با مشکلات عدیده مالی گریبانگیر هستند.

رئیس شورای شهر اردبیل بیان داشت: اگر این مبلغ به شهرداری‌‌های استان به تناسب جمعیت و خدمات ارائه شده تخصیص یافته و تقسیم شود قطعاً بخش مهمی از مطالبات پیمانکاران از این طریق پرداخت شده و تسویه با آنها صورت می‌گیرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: همچون هفته گذشت فردا نیز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی شاهد افتتاح پروژه‌های شهرداری اردبیل خواهیم بود.

وی افزود: مراسم افتتاح فردا در شهرداری منطقه دو تدارک دیده شده که انتظار داریم با بهره‌برداری از آنها مردم منطقه دو اردبیل نیز از خدمات مطلوب بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرداری در پایان سخنان خود بار دیگر ضرورت همت و تلاش دسته‌جمعی مسئولان به ویژه استاندار جدید اردبیل را در جذب 50 میلیارد تومان اعتبار دولتی به شهرداری‌ها را خواستار شد و ابراز داشت: همان گونه که امام جمعه اردبیل نیز با صراحت در این زمینه پیگیری مسئولان را خواستار شدند امیدواریم با تحقق آن بیش از این شرمنده پیمانکاران و مجریان پروژه‌ها نباشیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول