اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌دره خبر داد

پیشرفت 90 درصدی پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌دره

خبرگزاری فارس: شهردار خرم‌دره درصد پیشرفت پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری خرم‌دره را 90 درصد اعلام کرد.

پیشرفت 90 درصدی پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌دره

مجید زارع‌پور در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان تعداد پروژه‌های مصوب در ستاد عمران شهری استان زنجان برای شهر خرم‌دره را 17 پروژه عنوان کرد.

وی بازگشایی، جدول‌گذاری و زیرسازی خیابان و بلوار مطهری، جدول‌گذاری و زیرسازی آسفالت خیابان جانبازان شرقی، بازگشایی خیابان امیرکبیر شمالی، بهسازی خیابان‌ شهید بهشتی، تقاطع قائم، میدان ایران زمین، میدان آزادی، خیابان جمال‌الدین اسدآبادی، احداث چهار پل در سطح شهر و جدول‌گذاری بلوار امام رضا را از جمله پروژه‌های تعریف شده در ستاد عمران شهری برای شهر خرم‌دره عنوان کرد.

شهردار خرم‌دره با اشاره به اینکه بازگشایی و احداث برخی پروژه‌های عمرانی طی سال‌ها برای مردم شهر خرم‌دره تبدیل به آرزو شده بود، اضافه کرد: خواسته‌های مردم شهر با همت مسئولان تحقق یافته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اعتبارات استانی هزینه شده برای پروژه‌های عمرانی مصوب در شهر خرم‌دره طی سال گذشته گفت: 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

زارع‌پور اعتبار هزینه شده از منابع داخلی شهرداری را معادل هزینه‌های استانی اعلام کرد و افزود: تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی شهر خرم‌دره به صورت مساوی بین استانداری و شهرداری تقسیم شده بود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار فارس در مورد پروژه‌های مصوب برای سال جاری در ستاد عمران شهری برای شهر خرم‌دره گفت: تکمیل پروژه‌های مصوب در سال گذشته از مصوبات این ستاد برای شهر خرم‌دره است.

شهردار خرم‌دره میزان اعتبارات استانی در نظر گرفته شده در سال جاری برای پروژه‌های عمرانی مصوب در ستاد عمران شهری را 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: این اعتبار به صورت مشترک از منابع حوادث غیرمترقبه و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تامین می‌شود.

وی تکمیل پروژه‌هایی مانند پل روگذر جمال‌الدین اسدآبادی، تکمیل چهار پل آغاز شده در سال گذشته و ایجاد لاین دوچرخه‌سواری در سطح باغات و کوچه‌ باغ‌های شهر را از جمله پروژه‌های عمرانی مصوب در ستاد عمران شهری برای شهر خرم‌دره عنوان کرد که در سال جاری عملیاتی می‌شود.

زارع‌پور تاکید کرد: با اقدامات انجام شده شاهد تحول چشمگیر در عمران و آبادانی شهر خرم‌دره خواهیم بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول