اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

نور حقیقت جمعه خونین 17 شهریور هیچگاه خاموش نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نور حقیقت جمعه خونین 17 شهریور هیچگاه در دیدگان حق‌طلب ملت بزرگ ایران، ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان جهان خاموش نمی‌شود.

نور حقیقت جمعه خونین 17 شهریور هیچگاه خاموش نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی گرجی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی این استان از هفدهم شهریور به عنوان یکی از عوامل شتاب‌دهنده روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی نام برد و اظهار داشت: در این روز هزاران نفر از مردم عزیز و انقلابی ایران اسلامی در میدان ژاله‌ تهران به دست خبیث رژیم ستم‌شاهی به شهادت رسیدند و با دستان خالی و قلب‌هایی آکنده از ایمان و امید به دیدار معبود خود شتافتند.

وی تسریع در فروپاشی نظام ستم‌شاهی را از جمله ثمرات و برکات جمعه خونین 17 شهریور عنوان کرد و افزود: خون شهدای عزیز 17 شهریور به موج نفرت علیه دستگاه خودکامه پهلوی دامن زد و حامیان رژیم پهلوی به ویژه استکبار دریافت که عمر این رژیم به سر آمده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری فاجعه هفدهم شهریور را نتیجه فراخوان و پیروی از امام مسلمین عنوان کرد و گفت: مردم در یاری و اطاعت از فرمان امامشان نسبت به تحقق حکومت اسلامی به استقبال شهادت رفتند و انقلاب در مسیر تازه‌ای افتاد و شتاب بیشتری گرفت.

گرجی حماسه خونین 17 شهریور را حادثه‌ای عظیم خواند و خاطرنشان کرد: اگر ساعت‌ها در وصف آن و یاد 4 هزار شهید آن روز سخن گفته شود، باز هم حق مطلب و واقعه‌ خونین ادا نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری قیام 17 شهریور را قیامی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: نور حقیقت جمعه خونین 17 شهریور هیچگاه در دیدگان حق‌طلب ملت بزرگ ایران، ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان جهان خاموش نمی‌شود.

وی ادامه داد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام به ویژه شهدای گرانقدر یوم‌الله هفدهم شهریور در جمعه‌ خونین، مراسم ویژه‌ای در مسجد فاطمةالزهرا (س) میرآباد شهرکرد در روز جمعه 17 شهریور ماه همزمان با اقامه‌ نماز مغرب و عشاء برگزار می‎شود.

گرجی اضافه کرد: نظیر این مراسم نیز در نقاط مختلف این استان برگزار می‌شود که از عموم مردم برای شرکت در این برنامه‌ها دعوت می‌شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول