اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون ورزش‌های رزمی:

لیگ برتر ورزش‌های رزمی 17 شهریور آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون ورزش‌های رزمی از آغاز نخستین دوره مسابقات لیگ برتر ورزش‌های رزمی از 17 شهریور خبر داد.

لیگ برتر ورزش‌های رزمی 17 شهریور آغاز می‌شود

اسماعیل کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعلام آمادگی چندین تیم برای حضور در لیگ برتر ورزش‌های رزمی اظهار داشت: تیم‌ها تا 25 مرداد‌ماه فرصت اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر را دارند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی تیم‌ زنجان برای حضور در لیگ برتر ورزش‌های رزمی افزود: هیئت ورزش‌های رزمی استان زنجان در صدد فراهم کردن امکانات برای اعلام آمادگی برگزاری لیگ در زنجان است.

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون ورزش‌های رزمی تصریح کرد: خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، مازندران، گیلان،

آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان، کرمان، لرستان و قزوین به همراه تیم زنجان تیم‌هایی هستند که برای حضور در لیگ برتر ورزش‌های رزمی اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با اشاره به مدت زمان باقیمانده برای اعلام آمادگی تیم‌های رزمی استان‌ها در نخستین دوره لیگ برتر ورزش‌های رزمی اضافه کرد: تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر ورزش‌های رزمی به طور قطع افزایش می‌یابد.

کریمی ابراز امیدواری کرد، تعداد تیم‌هایی که برای حضور در لیگ برتر ورزش‌های رزمی در دو رشته کیک ‌بوکسینگ و جوجیتسو اعلام آمادگی می‌کنند، به 16 تیم برسد.

وی تعداد اعضای تیم‌های ورزش‌های رزمی کیک‌بوکسینگ و جوجیتسو را هر کدام هفت ورزشکار اعلام کرد و گفت: هر کدام از این تیم‌ها باید در هر وزن یک ورزشکار ذخیره هم داشته باشند.

رئیس سازمان لیگ برتر فدراسیون ورزش‌های رزمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد مربیان تیم‌های کیک‌بوکسینگ و جوجیتسو استان زنجان گفت: مهدی تقی‌پور مربی تیم جوجیتسو استان است ولی تیم کیک‌بوکسینگ در حال حاضر با سه مربی تمرین می‌کنند که به زودی مربی و سرمربی تیم از بین این سه نفر معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول