اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

نماز عید فطر موجب اتحاد مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: حضور مسلمانان به صورت یکپارچه در نماز عید سعید فطر موجب اتحاد و دوام بیشتر آنها می‌شود.

نماز عید فطر موجب اتحاد مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با تبریک این عید عزیز به همه مومنان و روزه‌داران زاهدانی اظهار داشت: متاثر و ناراحت هستیم از اینکه با ماه میهمانی الهی خداحافظی می‌کنیم و از این شب‌ها و روزهای پر فضیلت آن جدا می‌شویم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: عید سعید فطر را در حالی جشن می‌گیریم که خواهران و برادران مسلمان ما در آذربایجان‌شرقی دچار مصیبت طبیعی زلزله شده‌اند از همین جا به آنها این سعید را تبریک می‌گوییم.

سلیمانی بیان کرد: حضور گسترده و با شکوه شما مردم مومن اعم از شیعه و سنی در روز راهپیمایی قدس نشان از وحدت و یکدلی مردم استان در صحنه‌های مختلف انقلابی دارد که واقعاً این اتحاد و همبستگی را به همه دنیا عرضه داشتید.

وی گفت: شما با حضور میلیونی خود باعث شادی و نشاط در مردم مظلوم فلسطین شدید و آنها بار دیگر فهمیدند که تنها نیستند و فریادرسی دارند.

امام جمعه زاهدان از تمامی دست اندرکاران برقراری نظم و امنیت و دستگاه‌های نظامی و انتظامی به خاطر ایجاد امنیت در استان تقدیر و تشکر کرد.

سلیمانی تصریح کرد: مردم استان امسال به دلیل امنیت بسیار خوبی که فراهم شد توانستند در مساجد، محافل مختلف قرآنی حضور پیدا کنند و از فیوضات معنوی ماه مبارک نهایت بهره را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: از شما مومنان می‌خواهم همچون ماه مبارک رمضان، مساجد را خالی نگذارید و با حضور خود بر شکوه و عظمت آن بیفزایید.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول