اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری خبر داد

پیشرفت 95 درصدی تصفیه‌خانه شهر هفشجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 95 درصدی تصفیه‌خانه شهر هفشجان خبر داد.

پیشرفت 95 درصدی تصفیه‌خانه شهر هفشجان

اصغر یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اعتبار این طرح را 100 میلیارد ریال دانست و اظهار داشت: از این میزان اعتبار 70 میلیارد ریال به خرید تجهیزات و ساخت تصفیه‌خانه و 30 میلیارد ریال آن نیز برای لوله‌کشی و انتقال آب از این تصفیه‌خانه پیش‌بینی شده است.

وی مساحت زمین این تصفیه‌خانه را شش هکتار دانست و افزود: این تصفیه‌خانه مجهز به تمام دستگاه‌‌های مدرنیزه و به روز بوده که از جمله آن‌ها حوزه هوادهی، سیستم آشغال‌گیری و آزمایشگاه کلر‌زنی است.

یزدانی با بیان اینکه این طرح از جمله طرح‌های بسیار مهم این استان است، بیان داشت: برخورداری مردم از یک سیستم بهداشتی و سالم مهم‌ترین هدف احداث این تصفیه‌خانه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری از پیشرفت 95 درصدی تصفیه‌خانه شهر هفشجان خبر داد و گفت: این طرح میلیاردی که از جمله طرح‌های مهم این استان است در آینده‌ای نزدیک با حضور معاون وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

وی اذعان داشت: علاوه ‌بر مردم شهر هفشجان روستا‌های طاقانک، سیرک و نوآباد نیز مشمول این طرح هستند که در آینده‌ای نزدیک از خدمات بهداشتی و سالم بهره‌مند می‌شوند.

یزدانی خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این طرح بسیاری از مشکلات مردم شهر هفشجان و روستاهای طاقانک، سیرک و نوآباد برطرف می‌شود.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول