اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 20 شهریورماه

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه علمی‌ کاربردی شهرداری‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پیوسته و ناپیوسته پودمانی دانشگاه جامع علمی ‌کاربردی به ترتیب از روز دوشنبه 13 و 20 شهریور آغاز می‌شود و به مدت 7 روز ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه علمی‌ کاربردی شهرداری‌های خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان هم‌یاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، امیر فرهادیان رئیس دانشگاه علمی ‌کاربردی وابسته به این سازمان هم‌یاری‌های شهرداری‌های خراسان‌رضوی، اظهار کرد: دوره‌های کاردانی پودمانی در رشته‌های تحصیلی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، حسابداری، حقوق، اجرای ساختمان‌های بتنی، مشاوره حقوقی، شهرسازی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، عمران، حمل و نقل و ترافیک شهری، معماری و ... برگزار می‌شود.

وی افزود: پذیرش دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی‌کاربردی بدون کنکور و براساس معدل کل دیپلم انجام می‌شود.

فرهادیان بیان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 100 دانشجو در 32 رشته تحصیلی ترمی و پودمانی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در این مرکز براساس سرفصل‌های مصوب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و آیین‌نامه و مقررات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تحصیل می‌کنند.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی وابسته به سازمان هم‌یاری شهرداری‌های استان هم‌چنین از همکاری 196 نفر از اساتید، مربیان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهر مشهد و سطح استان با این مرکز آموزش عالی خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: در این مرکز علاوه بر انجام کار آموزش و پژوهش، انواع فعالیت‌های دانشجویی، فرهنگی، ورزشی و فوق‌برنامه صورت می‌پذیرد.

فرهادیان با بیان اینکه در حال حاضر چهار انجمن علمی، تشکل بسیج در قسمت خواهران و برادران، یک گروه خیریه دانشجویی و کانون دانشجویی هلال‌احمر در این مرکز فعال هستند، گفت: هم‌چنین یک نشریه دانشجویی با تلاش تعدادی از دانشجویان زیر نظر مدیریت فرهنگی دانشجویی مرکز منتشر می‌شود.

تمام اطلاعات مرتبط با مرکز آموزش عالی علمی‌کاربردی در درگاه فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و هم‌چنین سایت اصلی این مرکز به نشانی www.kmtc.ir منعکس می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول