اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی-کاربردی کشور خبر داد

تدوین سند سیمای فارغ‎التحصیلان مطلوب در دانشگاه علمی کاربردی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور از تدوین سند سیمای فارغ‌التحصیلان مطلوب در این دانشگاه خبر داد.

تدوین سند سیمای فارغ‎التحصیلان مطلوب در دانشگاه علمی کاربردی

محمدمهدی فیضی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: دانشگاه علمی-کاربردی برای تربیت نیروهای متخصص و متعهد چند حرکت فرهنگی را آغاز کرده است که یکی از آنها تهیه سند سیمای فارغ‎التحصیلان مطلوب می‎باشد که در دست تدوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این سند در برنامه‎ریزی‎های کلان مبنای اقدامات آینده قرار خواهد گرفت خاطر نشان کرد: در راستای این سند درس‎های متون آموزشی، عمومی، معارف، دوره‎های فوق برنامه، مسابقات قرآنی، ورزشی و ادبی تحت تاثیر سند متحول می‎شوند و برای دانشجویان شرکت کننده در دوره‎ها نقش در نظر گرفته می‎شود.

فیضی با بیان اینکه دانشجو دانشگاه علمی کاربردی در این سند باید دارای شش ویژگی باشد اذعان کرد: برای دانشجویان این دانشگاه در تعامل با جامعه، محیط زیست، خانواده، مسائل عبادی و سیاسی، فراهم ساختن اشتغال دانش بنیاد و درآمدی بر مبنای تحصیلات نقش تعریف شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی کشور در ادامه با بررسی وضعیت فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی گلستان ابراز داشت: اگر بخواهیم استان گلستان را قیاسی داشته باشیم با دیگر استان‎ها از حیث تخلفات آموزشی، محیط آموزش و انضباطی کمترین تخلف را داشته است و این نشانگر این مسئله است که موضوعات فرهنگی در دانشجویان این دانشگاه بسیار بالاست.

وی با اشاره به اینکه گلستان 28 استانی بود که این واحد آموزشی را راه‎اندازی کرده است یادآور شد: در بسیاری از موارد این استان پیشتاز است و در زمینه موضوعات فرهنگی و اجتماعی و بر اساس پارامترهای دانشگاه در سال گذشته توانسته رتبه 12 را آن خود کند.

فیضی افزود: این نشانگر این مسئله است که با توجه به تاخیری که در تاسیس این دانشگاه در گلستان وجود داشته اما ظرفیت‎های بسیاری دارد و می‎تواند بهتر از این نیز عمل کند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول