اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد گرمسار:

3 نمایش از گرمسار در جشنواره تئاتر استان سمنان شرکت می‏کند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار اعلام کرد: با برنامه‏ریزی‏های انجام شده، سه نمایش از گرمسار در جشنواره تئاتر استان سمنان شرکت می‏کند.

3 نمایش از گرمسار در جشنواره تئاتر استان سمنان شرکت می‏کند

مجتبی نورمحمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار در این زمینه اظهار داشت: حضور فعال گروه‏های نمایش گرمسار در بیست و سومین جشنواره تئاتر استان سمنان که دوازدهم تا چهاردهم مهرماه سال‌جاری برگزار می‏شود، اولویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار است.

وی تصریح کرد: شهرستان گرمسار در سال‌جاری با سه نمایش در حال تمرین و آماده‏سازی برای حضور قوی در این جشنواره است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: گرمسار دارای سابقه خوبی در جشنواره‏های نمایش هم در سطح استانی و هم در منطقه‏ای بوده و تاکنون توانسته است رتبه و مقا‏م‏های زیادی را در این رشته نصیب خود کند.

نورمحمدی در ادامه با تاکید بر اینکه باید برای هنر تئاتر که یک هنر مهم و تاثیرگذار است برنامه‏ریزی و سرمایه‏گذاری کرد، اظهار داشت: این هنر با اینکه ابعاد و زوایای مختلفی دارد، اما در جامعه خاستگاه خوبی پیدا کرده است.

وی هنر تئاتر را قابل لمس و مستقیم دانست و مشکل اصلی تئاتر در ایران اسلامی را فقر متون نمایشی اعلام کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: علاقه‏مندان به هنر نمایش، خودشان در خصوص رفع این مشکل باید وارد میدان شوند و طی دو سال گذشته با حمایت‏های خوبی که این اداره از گروه‏ها و هنرمندان نمایش به عمل آورده و زمینه مناسبی که به وجود آمده است، هنرمندان پاسخ مناسبی به این برنامه‏ریز‏ی‏ها داده و توانسته‏اند در دو سال پیاپی مقام اول تئاتر استان را به خود اختصاص دهند.

نورمحمدی ادامه داد: هنرمندان گرمساری در این مدت به عنوان نماینده استان سمنان به جشنواره‏های منطقه‏ای راه یافتند و در بیشتر بخش‏ها جوایز جشنواره‏های بیست و یکم و بیست و دوم را کسب کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: امید است امسال هم هنرمندان تئاتر این منطقه با تلاش و جدیت خود بتوانند در شأن مردم هنردوست شهرستان‏های گرمسار و آرادان ظاهر شوند.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول