اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آبادغرب:

شرکت 8 گروه نمایش در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام‌آباد‌غرب گفت: استان‌های خوزستان، کرمانشاه، ایلام، کردستان، همدان و لرستان با ارائه 8 نمایش در ششمین جشنواره تئاتر مرصاد شرکت کردند.

شرکت 8 گروه نمایش در جشنواره منطقه‌ای تئاتر مرصاد

علیشاه ایوانی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: ششمین جشنواره تئاتر مرصاد با حضور استان‌های غرب کشور در اسلام‌آباد‌غرب در حال اجراست.

ایوانی افزود: 62 سی‌.دی اجرای نمایش به دبیر‌خانه این جشنواره ارسال شد که هیئت داوران 8 اجرا را برای به نمایش گذاشتن اثرها در 11 تا 14 شهریور ماه پذیرفتند.

وی با اشاره به 8 گروه نمایش در حال اجرا در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب تصریح کرد: استان خوزستان و کرمانشاه هر کدام دو نمایش و از استان‌های ایلام، کردستان، همدان و لرستان هر کدام با ارائه یک نمایش در این شهرستان در حال اجراست.

ایوانی حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، تولید نمایش‌نامه‌ها با محتوای حفظ ارزش‌های انقلاب و  تبادل اندیشه بین هنرمندان را مهم‌ترین اهداف ششمین جشنواره تئاتر مرصاد عنوان کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب مهم‌ترین پیام این جشنواره را حفظ ارزش‌های دفاع مقدس دانست گفت: هنرمندان آثاری در ارتباط با دفاع مقدس ارائه داده‌اند و قدم‌هایی موثر در حفظ ارزش‌های دفاع مقدس برداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه 26 متن نمایش به جشنواره ملی ارسال شده تصریح کرد: از 26 متن نمایش ارسال شده 4 متن آن در سطح کشور برگزیده شد.

ایوانی هیئت داوران نهایی جشنواره تئاتر مرصاد را محمود‌رضا رحیمی، رامتین خداپناهی و خسرو امیری معرفی کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام‌آباد‌غرب در پایان گفت: اختتامیه ششمین جشنواره تئاتر مرصاد 14 شهریور ماه در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول