اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون:

زنان باردار از حمایت‌های اجتماعی و سبد کالایی برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس برنامه‌ریز‌ی‌های انجام شده زنان باردار در سطح کشور از حمایت‌های اجتماعی و همچنین سبد کالایی دوران بارداری برخوردار می‌شوند.

زنان باردار از حمایت‌های اجتماعی و سبد کالایی برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عبدالله عمادی  صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار داشت: برنامه‌های ویژه‌ای را در این حوزه حمایتی تدارک دیدیم تا همچون کودکان زیر شش سال بتوانیم زنان باردار را نیز از بسته‌های حمایت‌های اجتماعی و سبد کالایی برخوردار کنیم.

وی به سفرهای دوره‌ای خود به استان‌های مختلف با هدف ارزیابی مسایل رفاهی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: هدف ما از این سفرهای دوره‌ای به استان‌ها هم عرض خسته‌نباشید و خدا قوت به همکاران و هم بررسی مسایل و نحوه اجرای دستورالعمل‌ها، آیین‌نامه‌ها و مصوبات در استان‌هاست تا از نزدیک بتوانیم مشکلات پیش روی حوزه اجرا را در حد توان برطرف کنیم.

این مسئول بیان داشت: در کنار آن با حضور در استان‌ها ایده‌های جدید دریافت می‌کنیم و معایب حوزه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی های خود را بهتر متوجه می‌شویم.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: در قالب جلسات شورای هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دعوت از نهادهای زیر مجموعه همچون بهزیستی، کمیته امداد، مدیریت درمان، بخش بیمه‌ای تامین اجتماعی، بیمه خدمات درمانی، بیمه روستاییان، اداره کل فنی و حرفه‌ای استان‌ها، سازمان بازنشستگی، بانک رفاه، تعاون و صندوق مهر امام رضا (ع) در صدد ارائه گزارش و همچنین بررسی مسایل و مشکلات آنها هستیم.

عمادی خاطرنشان کرد: با ادغام سه وزارتخانه مهم کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجموعه‌ای گسترده با فعالیت‌های متنوع شکل گرفته که بر اساس مصوبه مجلس موظف هستیم در این وزارتخانه مسئولیت سه وزارتخانه سابق را به حالت تجمیعی و ادغام شده در این وزارت تازه تاسیس انجام دهیم.

معاون وزیر تعاون ادامه داد: وزارت جدید دارای چهار معاونت تخصصی است که شامل معاونت تعاون، روابط کار، توسعه اشتغال و رفاه اجتماعی است.

این مسئول به پنج وظیفه عمده و تخصصی حوزه رفاه اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت: در بخش اول وظیفه خود در صدد سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در خصوص بیمه اجتماعی هستیم به طوری که تمام مجموعه‌های دخیل شامل بیمه تامین اجتماعی، بیمه درمانی، صندوق بیمه روستایی و سازمان بازنشستگی را عهده‌دار هستیم.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول