اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل خراسان‌شمالی:

ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی گفت: سه مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان در حال ساخت است.

ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در خراسان‌شمالی

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: این مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی در محورهای فاروج، شیروان و بجنورد، جنگل گلستان و بجنورد، کنار گذر شمالی بجنورد و تهران ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه امید می‌رود که این مجتمع‌های خدمات رفاهی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند، افزود: چهار مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی خراسان‌شمالی نیز در دست پیگیری استعلام‌های استانی است.

سبحانی اظهار کرد: از ابتدای تاسیس استان تاکنون شش مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در طول راه‌ها و محورهای مواصلاتی خراسان‌شمالی به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی با هدف جلوگیری از تصادفات جاده‌ای، افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، ارائه امکانات و خدمات متمرکز به مسافران و رانندگان در طول راه و کاهش آلودگی زیست‌محیطی در طول نقاط مشخصی از راه‌ها برای ارائه خدمات متمرکز به مسافران، رانندگان و استفاده‌کنندگان از جاده با امکاناتی شامل مسجد، جایگاه عرضه سوخت، تعمیرگاه، رستوران، فروشگاه و ... احداث می‌شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه سالیانه میلیون‌ها مسافر و وسیله نقلیه در شبکه راه‌های استان تردد می‌کنند، گفت: انبوه مسافران و رانندگان اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و سایر وسائط نقلیه به مکان‌هایی نیاز دارند که بتوان از خدمات مورد نیاز در طول سفر استفاده کنند و احداث این‌گونه مجتمع‌های خدماتی رفاهی نیاز استان و کشور است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول