اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دولت‌ امکانات رفاهی را در دورترین آبادی‌ها فراهم کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در دورترین و کوچک‌ترین آبادی‌های کشور با همت دولتمردان عدالت محور امکانات رفاهی فراهم شده است.

دولت‌ امکانات رفاهی را در دورترین آبادی‌ها فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جمع مردم کوهبنان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) کوهبنان با اشاره به دستاوردها و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته به ویژه در دولت نهم و دهم اظهار داشت: نگاهی به تاریخ این مرز و بوم بیانگر این واقعیت است که مردم ایران اسلامی در دوران ستمشاهی از حداقل امکانات رفاهی برخوردار بودند.

وی افزود: به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی تحولی اساسی در وضعیت زندگی مردم ایجاد شده و مردم در آسایش و آرامش روزگار خود را سپری می‌کنند.

متقی تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب در بسیاری از شهرها و روستاها مردم از امکانات اولیه از جمله آب، برق و تلفن محروم بودند به دلیل اینکه تمام امکانات رفاهی در اختیار قشر خاصی از درباریان و وابستگان به مراکز قدرت قرار داشت و اکثر مردم در حسرت داشتن امکانات روزگار خود را سپری می‌کردند، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در دورترین و کوچک‌ترین آبادی‌های کشور با همت دولتمردان عدالت محور این امکانات فراهم شده است.

این مسئول گفت: در زمان حکومت پهلوی از وجود بیمارستان‌های مجهز خبری نبود لذا کم‌ترین امکانات پزشکی در شهرها وجود داشت و در مراکز بهداشتی و درمانی پزشکان هندی و خارجی مشغول به کار بودند.

فرماندار کوهبنان افزود: در حال حاضر در دورترین روستاها خانه‌های بهداشت ساخته شده و با توجه دولت در اکثر شهرستان‌ها بیمارستان‌هایی با امکانات و تجهیزات مدرن و پیشرفته تأسیس شده و با تلاش فرزندان‌ ایران اسلامی در زمینه بهداشت و درمان ما شاهد پیشرفت و رقابت با کشورهای دیگر هستیم و در تمام‌ این مراکز پزشکان و متخصصان‌ بومی در حال خدمت به مردم هستند که در این راستا با همت دولت خدمتگزار شاهد ساخت بیمارستان 32 تختخوابی در شهرستان هستیم که به منظور بهره‌برداری زودتر جز طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

متقی عنوان کرد: در دوران گذشته اکثر مردم در منازل خشت و گلی که از استحکام ‌و مقاومت خاصی برخوردار نبود، زندگی می‌کردند که در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به ویژه دولت نهم و دهم با توجه به راه‌اندازی مسکن مهر تحولی در ساخت مسکن انقلاب ایجاد شده و اکثر مردم با استفاده از تسهیلات ویژه و کم‌بهره مسکن به ساخت خانه‌های مقاوم و استاندارد اقدام کرده‌اند و در بخش نوسازی‌، بهسازی هم گام‌های مهم و اساسی برداشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سایه مقام عظمای ولایت و تلاش دولت‌مردان شاهد پیشرفت در تمام‌ امور موشکی، فضایی، هسته‌ای، پزشکی، نانوتکنولوژی، سلول‌های بنیادین و... هستیم.

در این دیدار توسط فرماندار و مسئولان ادارات به سئوالات حاضران در ارتباط با مسائل و مشکلات اداری شهرستان پاسخ داده شد.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول