اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی خراسان‌رضوی:

آستان قدس رضوی متناسب با رشد جمعیت رفاه جامعه را فراهم کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی خراسان‌رضوی گفت: آستان قدس متناسب با رشد جمعیت رفاه جامعه را فراهم کرده است.

آستان قدس رضوی متناسب با رشد جمعیت رفاه جامعه را فراهم کرده است

محمد مهدی کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: هم اندیشی وهمفکری شفاف میان آستان قدس رضوی و شهرداری زمینه‌ساز فعالیت‌های مثبتی در استان می شود.

وی تاکید کرد: آستان قدس باید برای ایجاد مشارکت های بیشتر سرمایه‌گذاران فضاسازی و اطلاع رسانی موردنظر را انجام دهد و مهمترین هنر آستان قدس پس از انقلاب اسلامی ایجاد رفاه در جامعه است.

کرمانی ادامه داد: با وجود اینکه سالانه بیش از20میلیون نفر زائر وارد مشهد می شوند آستان قدس توانسته در حریم حرم رضوی خدمات رسانی چشمگیری را ارائه دهد و این موضوع سبب افتخار است.

کرمانی با اشاره به اینکه مشهد هر ساله بیش از 20 میلیون زائر دارد، بیان کرد: با وجود حوزه‌های علمیه چهره‌های فرهنگی و وجود حرم مطهر رضوی و یک جمعیت فرهنگی بالا مشهد از بعد فرهنگی در کل کشور غنی است و باید در ابعاد دیگر هم غنی‌سازی شود.

وی با بیان اینکه مشهد با وجود زائران بسیار باید از نظر اقتصادی وضعیت مطلوبی داشته باشد، عنوان کرد: مشهد با اقتصادی که زائران وارد شهر می‌کنند، می‌تواند مستقل از بانک‌ها یک تحول عظیم در مشهد از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اشتغال به وجود آورد.

وی افزود: حضور زائران در مشهد نیاز به یک مهندسی عظیم و عمیق فرهنگی دارد و همچنین ارتباط ساختارها با موضوعات فرهنگی و اقتصادی بسیار مهم باید تبدیل به یک فرصت گران‌بها  شود است.

انتهای پیام/خ20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول