اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان هرمزگان خبر داد

بهره‌برداری از 5 مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان گفت: در سایه تحولات گسترده در بخش توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در استان تا پایان امسال پنج مجتمع خدمات رفاهی دیگر در محورهای مواصلاتی استان به بهره‌بردای می‌رسد.

بهره‌برداری از 5 مجتمع خدماتی رفاهی در محورهای هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کوروش جهانبخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با افتتاح این پنج مجتمع شمار مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در استان هرمزگان به 18 مجتمع خواهد رسید.

وی با بیان اینکه علاوه بر این تعداد 15 مجتمع دیگر نیز در سال‌های آینده به زیرساخت‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: این مهم نقش بسیار مهمی در توسعه و تامین رفاه در محورهای مواصلاتی استان دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های هرمزگان هم‌چنین از نصب هشت دستگاه دوربین کنترل سرعت جدید در محورهای استان خبر داد و بیان کرد: با بهره‌برداری از این تجهیزات شمار دوربین‌های کنترل سرعت در محورهای مواصلاتی پرتردد استان به 28 مورد می‌رسد که نقش بسیار مهمی در توسعه افزیش ضریب ایمنی در ترددهای جاده‌ای خواهد داشت.

جهانبخش با اشاره به راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌ها که به زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، یادآور شد: در این راستا نصب هفت دوربین کنترلی نظارتی تصویری را در هفت نقطه محورهای استان را در برنامه داریم که این دوربین‌ها با استفاده از زیرساخت‌های مخابراتی و فیبر نوری قابلیت ارسال تصاویر ترافیکی با کیفیت و دقت فوق‌العاده‌ای دارند.

وی در پایان گفت: با نظر به اهمیت فراملی محورهای ترانزیتی استان هرمزگان در شبکه حمل و نقل جاده‌ای، اقدامات مهم و موثری در این بخش انجام شده است که در ارتقای شاخص‌های ایمنی و ترافیکی بسیار موثر خواهد بود و بازخورد آن قطعاً در کاهش تلفات جاده‌ای نمود عینی خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول