اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خبر داد

افتتاح مجتمع رفاهی ورزشی و آغاز پروژه استخر در تنگستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با حضور استاندار بوشهر مجتمع رفاهی ورزشی فجر اهرم با اعتبار سه و نیم میلیارد ریال افتتاح و پروژه استخر سرپوشیده شهر اهرم با اعتباری بالغ بر 21 میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح مجتمع رفاهی ورزشی و آغاز پروژه استخر در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم رضا جمشیدی صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های ورزشی تنگستان که با حضور استاندار بوشهر صورت گرفت بر توسعه فضاهای ورزشی تاکید و اظهار داشت: بهبود شاخص‌های ورزشی و ارتقای سرانه ورزشی در استان از اولویت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان است که در این راستا در سال‌های اخیر توسعه و احداث فضاهای ورزشی در دستور کار قرار دارد.

وی به چگونگی توزیع اعتبارات ورزشی در سطح استان اشاره و عنوان کرد: تخصیص اعتبارات ورزشی در نقاط مختلف استان بر اساس شاخص‌ها صورت می‌گیرد تا توسعه متوازن فضاهای ورزشی در سطح استان محقق شود.

جمشیدی ضمن ابراز رضایت از اجرای پروژه‌های ورزشی در سطح استان تصریح کرد: پروژه‌های ورزشی در سطح استان از لحاظ کمی با افزایش اعتبارات و از لحاظ کیفی با تلاش پیمانکاران و نظارت مستمر رشد چشمگیری داشته است.  

وی از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی همزمان دو پروژه ورزشی در تنگستان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار بوشهر یک پروژه مهم ورزشی در شهرستان افتتاح و کلنگ یک پروژه عظیم دیگر نیز به زمین خورد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اعلام کرد: مجتمع رفاهی ورزشی فجر اهرم با اعتبار 3 میلیارد و 545 میلیون ریال با زیربنای 480 مترمربع از محل اعتبارات استانی در مدت سه سال اجرا و افتتاح شد.

وی ادامه داد: همچنین عملیات پروژه عظیم استخر سرپوشیده شهر اهرم با اعتبار 21 میلیارد و 573 میلیون ریال با زیربنایی بالغ بر 2200 متر مربع از محل اعتبارات استانی در محل خیابان آبگرم اهرم آغاز شد.

جمشیدی اضافه کرد: مساحت استخر 975 مترمربع، ساختمان دو طبقه اداری 600 مترمربع، ساختمان سرایداری 61 مترمربع، کاسه استخر 375 مترمربع و موتورخانه 200 مترمربع می‌باشد.

وی همچنین یادآور شد: در سال جاری احداث پنج استخر در سطح استان بوشهر عملیاتی شده در حالی که تا سال گذشته چهار استخر در این استان ساخته شده بود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول