اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

رفاه مردم مناطق محروم از دستاوردهای مهم دولت دهم است

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: دولت نهم و به دنبال آن دولت دهم توانسته با خدمات شایسته و بی‎منت زمینه رفاه و آسایش مردم مناطق دورافتاده و محروم را فراهم کند.

رفاه مردم مناطق محروم از دستاوردهای مهم دولت دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی سیدعلی هاشمی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‎برداری از چند پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اظهار داشت: ایجاد راه‎های دسترسی در این مناطق یکی از اقداماتی است که در راستای تسهیل دسترسی مردم روستای بنیاد به شهر کاکی احداث شده است.

وی افزود: مسیر راه بنیاد به مرکز بخش کاکی از توابع شهرستان دشتی در استان بوشهر که چهار کیلومتر بود با احداث و بازگشایی مسیر جدید دسترسی مردم به شهر کاکی با صرف بیش از 180 میلیون تومان اعتبار به دو کیلومتر کاهش یافت که موجب خوشحالی مردم این روستا شد.

هاشمی ادامه داد: اعتباری در این زمینه اختصاص نیافته است و تمام مبلغی که هزینه شده است به خاطر اعتماد پیمانکاران به اعتبار مدیریتی رئیس اداره راه و شهرسازی صرف شده است.

فرماندار دشتی گفت: در هفته دولت در بخش کاکی معادل 9 میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح شده یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی در مراسم افتتاح طرح هادی روستای تلخو نیز گفت: این طرح که به مساحت هزار و 720 مترمربع است مبلغ 600 میلیون تومان هزینه در بر داشته است و از سال 84 تاکنون در روستای تلخو 44 فقره تسهیلات بهسازی ویژه به ارزش 4120 میلیون ریال پرداخت شده است.

هاشمی تصریح کرد: همزمان طرح هادی روستای بابمنیر نیز با اعتبار 700 میلیون ریال به مساحت 2 هزار مترمربع افتتاح شد.

فرماندار دشتی با اشاره به افتتاح پروژه راهدارخانه کاکی یادآور شد: این راهدارخانه با اعتبار 50 میلیون تومان و با زیربنای 130 مترمربع برای استراحت راهداران و همچنین حوادث غیرمترقبه احداث شده است.

هاشمی گفت: این راهدارخانه در کمترین زمان با همت مسئولان راه و شهرسازی شهرستان دشتی احداث شده که دارای ساختمان اداری، خوابگاه، محوطه پارکینگ و انبار شن و ماسه است و با توجه به اینکه شهرستان دشتی دومین شهرستان استان بوشهر از لحاظ وسعت است نیاز است که یک راهدارخانه نیز در بخش شنبه احداث شود.

صادق غلامی رئیس اداره راه و شهرسازی دشتی نیز گفت: در حال حاضر یک دستگاه خودرو در این راهدارخانه فعالیت می‎کند که در آینده نزدیک لودر، کامیون و چند دستگاه وسیله نقلیه و راهسازی نیز در این محل استقرار خواهد یافت.

غلامحسین پوراکبری رئیس آموزش و پرورش کاکی نیز در آیین افتتاح 4 فضای آموزشی در بخش کاکی گفت: آموزشگاه شهیدعبدالرسول اسماعیلی روستای بنیاد از توابع بخش کاکی به نمایندگی سه آموزشگاه دیگر که مقام‌سازی شده‏اند افتتاح شده است که هر کدام از این فضاهای آموزشی مبلغ 70 میلیون تومان اعتبار در بر داشته است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول